/
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
مدیر عامل شرکت ارتعاشات صنعتی در گفتگو با نبض نفت:

قوانین گمرکی، کار تولیدکنندگان را سخت‌تر کرده‌اند

مدیر عامل شرکت ارتعاشات صنعتی با اشاره به دشوارتر شدن کار تولیدکنندگان، تأکید کرد: قوانین گمرکی کار تولیدکنندگان را سخت‌تر کرده و مانع رونق تولید شده‌است.
کد خبر : ۱۷۲۰۱
قوانین گمرکی، کار تولیدکنندگان را سخت‌تر کرده‌اندبه گزارش نبض نفت، علی داننده درباره تحریم‌ها علیه کشورمان تصریح کرد: تحریم‌ها باعث شده‌اند که تأمین بعضی از مواد اولیه ضروری زمان‌برتر، هزینه‌برتر و حتی غیر ممکن شود.

وی افزود: تحریم‌ها علی‌رغم مشکلاتی که دارند، فرصتی برای شرکت ما ایجاد کرده‌اند تا خیلی از صنایع پیشرفته، که سابقاً ریسک استفاده از قطعات ایرانی را قبول نمی‌کردند، به اجبار تحریم‌ها قطعات شرکت ما را امتحان کنند.

داننده ادامه داد: این صنایع بعد از یک بار استفاده از قطعات ما به کیفیت تولیدات شرکت ارتعاشات صنعتی پی‌می‌برند و به همکاری با ما ادامه می‌دهند.

مدیر عامل شرکت ارتعاشات صنعتی ضمن اشاره به نام‌گذاری امسال به نام ((رونق تولید))، عنوان کرد: لازمه رونق تولید این است که ابزارهای تولید در اختیار تولیدکننده قرار بگیرد؛ لذا دولت باید بکوشد بستری مناسب برای تولیدکننده فراهم کند تا به راحتی به تامین مواد اولیه بپردازد.

داننده افزود: اگر تولیدکننده بتواند برگشت پول از سوی دولت را سریع‌تر بگیرد و دولت چاره‌ای برای قوانین دست ‌و پاگیر گمرکی و ارزی بیندیشد، بخش بزرگی از دغدغه فکری تولیدکننده حل شده و بر سرعت رونق تولید و راندمان کار افزوده‌ می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما از شرکت در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی این است که اولاً مشتری‌هایمان حضور ما را حس کنند و ثانیاً مشتری‌های جدید و قدیممان را در جریان ایده‌ها و محصولات جدید شرکت قرار دهیم.

تهیه و تولید: پریسا منیر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر