/
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
مدیر فروش شرکت فلات انرژی جم در گفتگو با نبض نفت:

امروزه تحریم‌های داخلی بیشتر از تحریم‌های خارجی تاثیرگذار هستند

مدیر فروش شرکت فلات انرژی جم با اشاره به تاثیر تحریم‌های خارجی، بیان کرد: ما اکنون بیشتر از تحریم‌های خارجی با تحریم‌های داخلی مواجه هستیم و تصمیم ‌گیری‌های نابخردانه داخلی، بیشترین نقش را برای ایجاد تحریم‌ها ایفا می‌کنند
کد خبر : ۱۷۲۰۰
به گزارش نبض نفت، امیر خانی مدیر فروش شرکت فلات انرژی جم با توجه به نام گذاری امسال، به نام ((رونق تولید)) تصریح کرد: تا به الان هیچ‌یک از این نام گذاری‌ها منجر به بهبود بازار کسب و کار و تولید نشده‌است و با تغییر اسم و شعار کمکی در این حوزه نشده، نمی‌شود و نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: برای حل این مشکلات، صنعت کشور و صنعت نفت نیازمند مدیران جهادی، تولیدی، چابک و مدیرانی که خودتحریمی ایجاد نکنند دارد.

خانی درباره جنبه‌های مثبت و منفی تحریم‌های وارد بر کشور گفت: تحریم‌های خارجی از این جهت که به ما کمک کرده‌‌اند تا تولیدات داخلی‌مان افزایش پیدا کند و از تعداد رقبای خارجی کاسته شود امتیاز مثبت دارند؛ ولی از طرفی به دلیل نوسانات ارزی، ما در تامین مواد اولیه خاص دچار مشکل شده‌ایم، به صورتی که با افزایش هزینه‌ها طبیعتا با افزایش قیمت تمام شده مواجه می‌شویم.

وی افزود: ما الان در بحث تحریم‌ها بیشتر از تحریم‌های خارجی با تحریم‌های داخلی روبرو هستیم و فشار تحریم‌های داخلی ناشی از تصمیم‌های نابخردانه و نادرست را بیشتر احساس می‌کنیم‌.

خانی در پایان با توجه به اینکه که سال پیش هم در این نمایشگاه حضور داشته‌اند اظهار کرد طی این یک سال با توجه به رکود و نوسانات نرخ ارز، هیچ دستاوردی عاید خودشان و همکاران‌شان نشده‌است.

وی افزود: این اتفاق نه تنها به دلیل ضعف روند نمایشگاه نیست بلکه به دلیل مسائل حاکمیتی و تغییرات نرخ ارز می‌باشد.

تهیه و تولید: پریسا منیر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر