/
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
مدیر اداری_بازرگانی شرکت طیف سنج تجهیز پیشرفته در گفتگو با نبض نفت:

حمایت از تولید داخلی باید عملی شود

مدیر اداری_بازرگانی با اشاره به شعار سال گفت: حمایت از تولید ملی باید عملی شود و از پس پرده شعار بیرون آید.
کد خبر : ۱۷۱۹۹

ناهید شکوفی در گفتگو با نبض نفت، درباره هدف از شرکت در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تصریح کرد: خیلی‌ها از وجود دستگاه‌های اسپکت که تولید داخلی هستند مطلع نیستند؛ لذا هدف اصلی ما از شرکت در این نمایشگاه شناساندن این دستگاه‌ها به مشتری‌ها می‌باشد.

شکوفی افزود: برای خرید دستگاه‌های تولیدی ما محدودیت تحریمی وجود ندارد، پس وقتی دسترسی و استفاده از دستگاه‌های تولید داخلی آسان‌تر است، نیازی نیست تا سراغ دستگاه‌های خارجی برویم.

وی در اشاره به دستاوردهای نمایشگاه سال پیش، عنوان کرد: در طول این یک سال، تلاش ما بر این بود تا وارد وندور لیست نفت بشویم که در نهایت موفق شدیم و طبیعتا‌ً این یک امتیاز برای شرکت طیف‌سنج تجهیز پیشرفته محسوب می‌شود.

مدیر اداری_بازرگانی شرکت طیف‌سنج تجهیز پیشرفته، در ادامه اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان نوپایی مثل ما که هنوز بسیاری از محصولاتشان شناخته شده نیست، برای وارد کردن محصولاتشان به صنعت نفت نیازمند حمایت دولت هستند.

شکوفی در پایان تاکید کرد: حمایت از تولیدات داخلی باید عملی شود و از پس پرده شعار بیرون آید

وی با توجه به سخنان وزیر نفت در افتتاحیه نمایشگاه درباره حمایت از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان برای ورود به صنعت نفت، افزود: انتظار می‌رود شرایط بهتر شود.

تهیه و تولید: پریسا منیر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر