/
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲

ممیزی گواهینامه سیستم مدیریت كیفیت شركت براساس استاندارد ISO9001 – 2015تجدید شد

رئیس مهندسی ساختار و بهره وری و دبیر کمیته راهبری شرکت ملی حفاری ایران گفت: مميزی استمرار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شرکت براساس استاندارد ایزو 9001 با ویرایش سال 2015 برای ششمین دوره سه ساله از سال 83 تاکنون تمدید شد .
کد خبر : ۱۷۲۸۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مسعود احمدی روز یکشنبه (22 اردیبهشت ماه) در توضیح بیشتر در این باره افزود: ممیزی این دوره از هفتم اردیبهشت ماه ظرف یک هفته با حضور کارشناسان شركت SGS IRAN  انجام گردید .

وی اظهار کرد: با توجه به پایان اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شرکت، طبق برنامه ریزی انجام شده برای اجرای فرآیند ممیزی شخص ثالث در سطح شرکت بررسی تجهیزات و  واحدهای داخلی انجام و عملکرد تمامی بخش های عملیاتی، پشتیبانی و ستادی مورد تایید کارشناسان شرکت گواهینامه دهنده قرار گرفت .

احمدی ضمن قدردانی از مدیریت ارشد، مدیران، رؤسا، سرپرستان و کارکنان بخش های مختلف شرکت در همکاری مستمر در  تحقق این فرآیند و تجدید این سند، گفت: گواهينامه سيستم مديريت كيفيت يكی از نقاط قوت و از نظر متقاضیان خدمات، شرط لازم برای شركت ها و كسب امتياز در ارزيابی های اوليه مناقصات محسوب می شود .

 رئیس مهندسی ساختار و بهره وری و دبیر کمیته راهبری شرکت ملی حفاری ایران در همین ارتباط یادآور شد: این اداره در نظر دارد به منظور ارتقاء دانش سازمانی مدیریت ها و ادارات در زمینه فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت و همچنین برنامه ریزی در تداوم آموزش های مرتبط و به روز نگهداشتن نیروی انسانی مورد نیاز نسبت به تشکیل حلقه های کیفی و تیم های ممیزی از طریق برنامه ریزی آموزشی اقدام نماید .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر