/
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

اتمام موفقیت آمیزتعمیرات اساسی واحد دوم تنظیم نقطه شبنم پالایشگاه گاز سرخون و قشم

مدیرعامل شركت پالايش گاز سرخون و قشم از اتمام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی واحد دوم تنظیم نقطه شبنم پالایشگاه گاز سرخون به همت متخصصان توانمند و باتجربه این شرکت خبر داد.
کد خبر : ۱۷۳۵۶
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شرکت ملی گاز ایران، محمدحسین نوروزی با اعلام این خبر افزود: تعميرات اساسي رديف دوم واحد تنظيم نقطه شبنم پالايشگاه گاز سرخون  (Unit 400B) با همت و تلاش خستگي ناپذیر متخصصان و کارکنان واحدهای مختلف این شرکت و با حفظ کیفیت و ایمنی با موفقیت کامل به اتمام رسيده و بار دیگر این واحد به جهت استمرار و رونق تولید پایدار در چرخه تولید قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با استعانت از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با درایت و عزم راسخ متخصصان توانمند این شرکت توانسته ایم در زمینه خودکفایی و تعمیرات اساسی با تکیه بر توان نیروهای بومی و همچنین در راستای ساخت تجهیزات و قطعات پالایشگاهی با همکاری شرکت های داخلی مشکلات مربوط به تأمین قطعات را برطرف کرده و گام های بسزایی در صنعت نفت و گاز برداریم.

نوروزی در خاتمه از زحمات  و تلاش  بی شائبه كليه كاركنان به خصوص واحدهاي تعميرات، بهره‌برداري، بازرسي فني، معاونت مهندسي و توسعه، HSE، حمل و نقل، خدمات دفتری و رفاهی، امور كالا و روابط عمومی تقدير و تشكر کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر