/
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

مهندس بورد: روابط عمومی نقطه ارتباطی سازمان‌های بيرونی و همکاران با مديريت شرکت است

مديرعامل شرکت نفت فلات قاره ايران بر تعامل بيشتر روابط عمومی با همکاران شرکت تاکيد کرد و گفت: روابط عمومي نقطه ارتباطی سازمان‌های بيرونی و همکاران با مديريت شرکت بوده و از اهميت زيادی برخوردار است.
کد خبر : ۱۷۵۶۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ايران، مهندس حميد بورد ضمن تبريک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: با انجام بازنگری در وظايف محوله و ابتکار به خرج دادن می توان با وجود مشکلات مالي باز هم کارهای بزرگی انجام داد و ارتباط بدنه سازمان و مديريت را تقويت کرد.

وی بر حمايت خود از اقدامات فرهنگی تاکيد کرد و گفت: خوشبختانه روابط عمومی شرکت، شش سازمان قوي نيز در مناطق عملياتی دارد که می توان با تقويت ارتباط، اقدامات ارزشمندی در اين زمينه انجام داد.

مهندس بورد افزود: برنامه‌ريزی برای پُر کردن اوقات فراغت همکاران به‌ويژه در مناطق عملياتی از وظايف اصلی روابط عمومی است که می توان با همکاری واحدهای ديگر از جمله امور ورزش و ... در اين زمينه اقدام نمود.

وی، راه‌اندازی تلويزيون محلی در مناطق عملياتی، توليد محتوا بر اساس نيازهای همکاران، استفاده از بسترهای جديد فرهنگی، اعزام گروه‌های فرهنگی و هنری به مناطق عملياتی و ... را از جمله اقداماتی دانست که برای جلب رضايت همکاران می توان برنامه‌ريزی و اجرا کرد.

وی در بخش ديگری از سخنان خود به نقش مهم خانواده در پشتيبانی از همکاران به‌ويژه در مناطق عملياتی اشاره کرد و گفت: بی ترديد خانواده‌ها نقش بسيار مهمی در آرامش خاطر کارکنان و انجام درست وظايف آنان دارند بنابراين بايد با استفاده از ابزارها و راهکارهای لازم در جهت نشاط‌آفرينی به همکاران و خانواده‌های آنان اقدام نمود.

وی افزود: انعکاس زحمات و تلاش‌های مديريت، کارکنان و شرکت در رسانه‌ها از وظايف مهم روابط عمومي است که باعث تعالی سازمان و قوت قلب کارکنان می گردد بنابراين همکاران روابط عمومی در انعکاس بيشتر اين فعاليت‌ها تلاش نمايند.

وی بر ضرورت تنوع‌بخشی به اقدامات فرهنگی تاکيد کرد و گفت: روابط عمومی مي‌تواند در بسط و گسترش فرهنگ در سازمان و کشور نقش‌آفرينی کند، بنابراين اگر تنوع کار به گونه‌ای باشد که همه همکاران از خروجی کار لذت ببرند نتيجه رضايت‌بخش خواهد بود.

وی همچنين بر استفاده بيشتر از ابزارها و بسترهای روز برای پيشبرد فعاليت‌های روابط عمومی و سازمان تاکيد کرد و گفت: به‌روزرسانی وضعيت ظاهری و محتوايی وب‌سايت شرکت با توجه به بُعد بين‌المللی فعاليت‌های آن، تعامل هر چه بيشتر با کارکنان در بستر رسانه‌هاي جديد، گسترش زبان ارتباطی با سازمان‌های بيرونی و ... از جمله اقداماتی است که کمک شايانی در تعالی هرچه بيشتر شرکت می کند.

مديرعامل شرکت نفت فلات قاره ايران با انتقاد از وضعيت مسائل فرهنگی در کشور گفت: از دهه 70 به اين سو با توجه به اتفاقات رخ داده، با وجود صرف بودجه‌های کلان و سازمان‌های متعدد، مسائل فرهنگی در کشور مهجور مانده و خروجی آن بسيار کم است.

وی گفت: نخستين ضرورت در انجام اقدامات فرهنگی، علاقه و عشق به آن است چرا که کار فرهنگی انتقال مفاهيم بوده و اين کار به ميزان پيچيدگی ذهن انسان، پيچيده و دشوار است و انتقال آن هنر و تخصص می خواهد.

وي افزود: شايد يکی از بزرگترين اشتباهات رها کردن کار فرهنگی در کشور ما است که متاسفانه نتايج آن در جامعه ديده می شود به طوری که با وجود صرف هزاران ساعت وقت و حضور ميليون‌ها نفر از مردم در فضای مجازی، در برخی موارد بديهی ترين نکات زندگي نيز ناديده گرفته می شود.

وی در پايان ضمن تبريک مجدد روز ارتباطات و روابط عمومی، برای کارکنان اين واحد در ستاد تهران و مناطق عملياتی در پيشبرد اهداف و ماموريت‌های سازمان، آرزوی موفقيت کرد. در اين ديدار ايوب بنوی سرپرست روابط عمومی نيز در سخنان کوتاهی به تشريح عملکرد اين واحد و بيان مشکلات آن پرداخت. همچنين حسن رضايی، عليرضا اميری، قاسم مددی، ميثم ملک و خانم‌ها رضايی، محمديان، خادميان و لطفی از کارکنان روابط عمومی در سخنان کوتاهی در مورد وظايف و مسئوليت‌های خود توضيح دادند.

گفتنی است، به مناسبت 27 ارديبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، مديرعامل شرکت نفت فلات قاره ايران و هيات همراه با رييس و کارکنان روابط عمومی ستاد تهران، ديدار و گفت‌وگو کردند.

در اين ديدار آقای سلطانی مشاور و فتحعلی زاده رييس دفتر مديرعامل، مهندس بورد را همراهی می کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر