/
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

مهندس شمشیری یکی از شخصیت های برجسته در صنعت گاز کشور است

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جلسه معرفی مهندس شمشیری به عنوان معاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجموعه ی عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی از حضور ارزشمند مهندس شمشیری بهره مند خواهد شد.
کد خبر : ۱۷۸۵۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ در جلسه معرفی مهندس شمشیری، معاون مدیرعامل مجتمع گاز گفت: امیدواریم با حضور افراد شاخص و شایسته در مجتمع گاز پارس جنوبی شاهد و پیشرفت در این مجتمع عظیم گازی کشور باشیم.

در ادامه این جلسه مهندس فرهنگ به خصوصیات بارز اخلاقی و تجربیات کاری مهندس شمشیری اشاره نمود و عنوان داشت: پالایشگاه فجر جم در سالهای متوالی شاهد موفقیت های بسیار زیادی بوده و نقش مهندس شمشیری در به ثمر نشستن این موفقیت ها بسیار چشمگیر بوده است.

وی در ادامه عنوان داشت: امیدواریم به امید خدا توفیقات فردی، سازمانی و هم افزایی در مجتمع گاز پارس جنوبی روز به روز رشد و شکوفا گردد .

به گفته ی فرهنگ، مجموعه ی مجتمع گاز پارس جنوبی مجموعه ی بسیار جوان، همراه و پای کار هستند و به خاطر همین ویژگی های بارز برای من افتخار بسیار عظیمی است که در این مجتمع بزرگ توفیق خدمت نصیبم شده است و امیدوارم مهندس شمشیری نیز با فراغ بال در اختیار این مجموعه ی عظیم قرار بگیرد .

در ادامه ی این جلسه مهندس شمشیری نیز عنوان داشت: از مجموعه ی عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی تشکر و قدردانی دارم که مرا به جمع بسیار صمیمی خود پذیرفتند.

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: جدا شدن از مجموعه فجر جم بعد 30 سال خدمت و تلاش برای بنده بسیار سخت بود و اکنون در سایه همدلی ، نشاط و شادابی در مجتمع گاز پارس جنوبی امیدواریم در کنار متخصصان و کارکنان پرتلاش این مجموعه ی عظیم بهترین ها را رقم بزنیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر