/
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

پیام تبریک مهندس بورد مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران به مناسبت روز جهانی دریانورد

کد خبر : ۱۸۶۷۰
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، فرا رسیدن چهارم تیرماه، روز جهانی دریانورد، را به کارکنان پرتلاش صنعت نفت دریایی و دریادلان سختکوش جبهه اقتصادی کشور در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس تبریک عرض می‌نمایم.بر اساس تصمیم کشورهای عضو سازمان جهانی دریانوردی، روز چهارم تیرماه هر سال به‌عنوان «روز دریانورد» تعیین و نامگذاری شده است.
انتخاب این روز به پاس قدردانی از زحمات و خدمات دریانوردان و با هدف جلب توجه بیشتر  آحاد جامعه به نحوه معیشت و دشواری‌های حرفه‌ای این قشر از جامعه انجام گرفته است.
کارکنان پرتلاش صنعت نفت دریایی ایران در شرایط سخت آب‌وهوایی و جغرافیایی با ازخودگذشتگی و فداکاری، در جهت به گردش درآوردن چرخ‌های اقتصادی کشور، خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌کنند که شایسته قدردانی است.
اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش‌های ارزشمند کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران در تولید و استخراج نفت و گاز در خلیج‌فارس، فرا رسیدن «روز جهانی دریانورد» را به کلیه تلاشگران عرصه دریانوردی در سراسر کشور و خانواده‌های محترم آنان صمیمانه تبریک گفته، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر