/
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

مناطق نفت‌خیز جنوب برنامه مستقلی برای کارکنان قرارداد مدت موقت ندارد

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اعلام کرد که این شرکت در ارتباط با حقوق و مزایای کارکنان قرارداد مدت موقت برنامه مستقلی خارج از چارچوب و سایت‌های کلی وزارت نفت ندارد.
کد خبر : ۱۸۷۰۴

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب منوچهر بارانی با ارائه توضیحاتی درباره مباحث مطرح شده در نشست رسیدگی به مشکلات کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران گفت: مباحث ارائه شده در این نشست به خوبی بازتاب داده نشده است.

وی با اشاره به بخشنامه وزرات نفت مبنی بر صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های بی‌تاثیر در کارایی وزارت نفت گفت: کاهش هزینه‌ها در بخش ورزش و خدمات آموزشی و فرهنگی و به‌طور کلی اهتمام در اجرای صحیح آن برای صیانت از حقوق کارکنان و حفظ سرمایه انسانی است و مناطق نفت‌خیز جنوب به‌گونه‌ای عمل می‌کند تا موجبات رضایتمندی کارکنان نیز فراهم شود.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب درباره حقوق و مزایای کارکنان قرارداد مدت موقت نیز اظهار کرد: ارائه تسهیلات و مزایای کارمندی یا کارگری به این عزیزان و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل از گزینه‌های منابع انسانی وزارت نفت است که در نشست‌های تخصصی درباره آن بحث و تبادل نظر می‌شود که در صورت تصویب در همه بخش‌های وزارت نفت اجرا خواهد شد و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این زمینه برنامه مستقلی خارج از چارچوب و سیاست‌های کلی وزارت نفت ندارد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب درباره ساماندهی نیروهای ارکان ثالث نیز گفت: ساماندهی نیروهای ارکان ثالث و راه‌اندازی سامانه اطلاعاتی این نیروها بر اساس مصوبه‌های کارگروه رسیدگی به نیروهای غیر رسمی شرکت ملی نفت ایران انجام می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر