/
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

برگزاری مانور فرود اضطراری هلی‌کوپتر در منطقه عملیاتی لاوان

مانور فرود اضطراری هلی‌کوپتر به منظور آمادگی هرچه بیشتر واحدهای عملیاتی و پشتیبانی منطقه لاوان روز جمعه 7 تیرماه در محوطه هلی‌پورت فرودگاه لاوان برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۷۹۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی منطقه لاوان، در این مانور برای افزایش هماهنگی و آمادگی نیروها و تشکیل منسجم حلقه‌های عملیاتی و امنیتی در شرایط اضطراری، تعامل تنگاتنگ با ارگان‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

پس از اعلام شرایط اضطراری از سوی خلبان هلی‌کوپتر به برج مراقبت که سبب ایجاد شرایط غیر نرمال در یکی از موتورهای هلی‌کوپتر BELL 412 شده است، این موضوع بلافاصله به اطلاع رییس فرودگاه و HSE منطقه لاوان و سایر واحدهای ذیربط رسانده شد تا با اعزام نیروهای خود نسبت به بروز بحران اقدامات کنترلی خود را انجام دهند.

با پایان عملیات مهار آتش و امداد و نجات ستاد بحران منطقه با حضور اعضا و مدعوین از شرکت پالایش نفت لاوان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و سپاه پاسداران نسبت به بررسی نقاط قوت و ضعف مانور انجام شده و با دریافت نقطه‌نظرات همکاران و اتخاذ تصمیمات راهبردی جهت پیشبرد اهداف منطقه در راستای حفظ و صیانت از افراد و اموال شرکت در برابر تهدیدات و حوادث احتمالی اقدام نمود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر