/
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

تشریح طرح فراگیر استعدادیابی و توانمندسازی هلدینگ خلیج‌فارس در شرکت های پتروشیمی اروند، خوزستان و بوعلی سینا

جلسه اطلاع رسانی طرح فراگیر استعدادیابی و توانمند سازی سرمایه انسانی هلدینگ خلیج فارس، در شرکت های پتروشیمی اروند، خوزستان و بوعلی سینا برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۸۴۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این جلسات که با حضور مدیران و روسای واحد‌های این مجتمع ها برگزار شد، نادرپور مدیر عامل شرکت ره آوران فنون پتروشیمی ضمن تشریح این طرح، یکی از مزایای آن را شناسایی استعدادهای جوان، خلاق و نخبه بومی شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس برشمرد.

وی افزود: شناسایی استعدادهای مدیریتی از لایه های مختلف سازمان، فرصت ارزشمندی برای صنایع پتروشیمی خلیج فارس محسوب می شود تا با اجرای دوره های پیشرفته آموزشی و ارتقای متوازن دانش، بینش و مهارت های مدیریتی، پشتوانه های مطمئنی از مدیران جوان و خلاق را در رده های  میانی و ارشد ایجاد می کند.

لازم به ذکر است مدیران عامل شرکت های پتروشیمی اروند، خوزستان و بوعلی سینا نیز ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح، به جهت توانمند سازی سرمایه های انسانی  به همکاران خود توصیه کردند تا اطلاع رسانی و تشریح این طرح در تمام لایه های شرکت انجام شود تا کلیه کارکنان دارای شرایط از فرصت یکسانی برای مشارکت در این طرح برخوردار شوند.

گفتنی است، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با هدف شناسایی، ارزیابی و ارتقای کارکنان و سرپرستان مستعد جوان و با انگیزه، طرح «توانمند سازی ‌سرمایه های انسانی» را جهت ایجاد فرصت تصدی مسئولیت‌های مدیریتی اجرا می‌کند.

لازم بذکر است ثبت نام برای پرسنل دارای شرایط از پانزدهم تیرماه آغاز و پنجم مرداد ماه به پایان می رسد.

همچنین آزمون های تعیین سطح زبان انگلیسی و سنجش استعدادهای مدیریتی هفتم شهریورماه در سه منطقه تهران، ماهشهر و عسلویه برگزار می شود.

پس از اجرای آزمون مورد نظر تعداد دویست نفر برگزیده این مرحله در کانون ارزیابی و جلسات مصاحبه مشارکت و تعداد ۷۵ نفر جهت گذراندن یک دوره پیشرفته ۱۸ ماهه انتخاب می شوند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر