/
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

پیگیری و پاسخگویی به درخواست های کارکنان و ارباب رجوع محور این ملاقات ها است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: پیگیری و پاسخگویی به پرسش ها و درخواست های مراجعان به شرکت محور برنامه های ملاقات هفتگی با کارکنان و ارباب رجوع خارج از سازمان است.
کد خبر : ۱۸۹۰۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مهندس سید عبداله موسوی در حاشیه دیدار هفتگی با شماری از کارکنان و ارباب رجوع افزود: همکاران ما در بخش های مختلف در این ملاقات ها ضمن بیان مشکلات شخصی، پیشنهادها و راهکارهای مفیدی نیز در جهت رشد و تعالی شرکت ارایه که در جای خود قابل تعمق و بررسی کارشناسی می باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به ماهیت کار شرکت، گستردگی مناطق عملیاتی، کار به صورت اقماری و پراکندگی محل سکونت همکاران در استان های مختلف، چاره اندیشی برای افزایش سطح رضایتمندی آنان و خانواده ها از دغدغه های مدیریت شرکت و مدنظر قرار دارد.

موسوی گفت: یکی از موارد طرح شده از سوی ارباب رجوع موضوع استخدام است که این شرکت براساس دستورالعمل های شرکت ملی نفت ایران اقدام می نماید.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در زمینه طرح مواردی تقاضاها در موضوع جابجایی و انتقال از بخش های عملیاتی به ستادی، افزود:  با توجه به اهداف کلان و افق پیش روی شرکت تقویت بخش های عملیاتی، خدمات فنی و مهندسی و پشتیبانی اولویت نخست و از درخواست های انتقال از ستاد به واحدهای عملیاتی و خدمات فنی استقبال می شود.

 وی توجه به رفع نیازمندی های کارکنان و زمینه های ایجاد نشاط و انگیزش بیشتر را از طریق کیفیت بخشی به خدمات رفاهی، مجتمع های فرهنگی و ورزشی مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در این ارتباط بازسازی و روز آمد نمودن تاسیسات و امکانات ورزشی شرکت برای استفاده کارکنان و خانواده های انان در دستور کار قرار گرفته و در مراحل اجرایی می باشد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران  همچنین به راه اندازی میز خدمت در راستای برنامه های دولت الکترونیک اشاره و خاطرنشان کرد: با اتخاذ تمهیدات و امکانات لازم تلاش بر این است که پیگیری و پاسخگویی به ارباب رجوع و مراجعه کنندگان از طریق میز خدمت در نزدیکترین زمان ممکن محقق گردد.

گفتنی است: چهارمین ملاقات هفتگی مدیرعامل با کارکنان و ارباب رجوع در سال جاری روز سه شنبه (11 تیرماه) در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی انجام شد.

در این ملاقات ها، همکاران از بخش های مختلف ستادی و عملیاتی، پژوهشگران، ارایه دهندگان پیشنهادها و افراد دارای ایده بر اساس ثبت نام و نوبت دهی از طریق روابط عمومی شرکت با مدیرعامل دیدار و گفت و گو می کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر