/
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

اقدامات منطقه چالوس در مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در راستای مبارزه با عرضه خارج از شبکه سوخت و نظارت بر توزیع و حمل فرآورده‌های نفتی اقدامات موثری را انجام داد.
کد خبر : ۱۸۹۸۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس، مدیر منطقه در این خصوص، گفت: یکی از مسولیت‌های اجتماعی و نظارتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه بوده که این مهم به‌عنوان یکی از ضروریت‌های اصلی در جهت حفظ بیت المال محسوب می شود.

امانی اظهار داشت: در راستای افزایش دامنه مسئولیت های نظارتی و راهبردی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس و به منظور پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی قبل، حین و بعد از تحویل سوخت، با کنترل بیش از پیش محموله‌های نفتی توسط ماموران نیروی انتظامی و با همکاری تیم نظارت، تدابیر و اقدامات قابل توجهی انجام شد که موجب ارتقاء سطح نظارت شده است .

مدیرمنطقه چالوس یاداور شد، هر گونه تغییر مسیر نفتکش ها به‌منظور حمل و انتقال فرآوردهای نفتی باید با هماهنگی شرکت انجام شود و انتقال آن بدون مجوز معتبر، قاچاق محسوب می شود.

امانی همچنین از راستی آزمایی محمولات نفتی ارسالی به مصرف کنندگان عمده و تشدید نظارت ها بر نفتکش های حامل سوخت جهت پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی توسط کارشناسان بازرسی، تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خبر داد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر