/
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

بررسی شیوه‌های شناسایی کارت‌های سوخت کد نشده در منطقه زاهدان

در جلسه پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در منطقه زاهدان، شیوه‌های شناسایی کارت‌های سوخت مهاجر و کد نشده بررسی شد.
کد خبر : ۱۹۰۹۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، مدیر منطقه در این نشست با اشاره به اجرای طرح کدینگ کارت سوخت در استان گفت: با اجرای این طرح که با هدف جلوگیری از ورود کارت‌های سوخت مهاجر و مقابله با عرضه خارج از شبکه انجام شد، کار پایش و کنترل کارت‌ها آغاز شده و با شناسایی این دسته از کارت‌های سوخت، اقدامات لازم به منظور جلوگیری از سوختگیری آنها انجام می شود.

غلام‌محمد احمدی مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه را بررسی شیوه‌های شناسایی کارت‌های سوخت جدید و کد نشده و نیز کیفیت پایش و شناسایی کارت های سوخت مهاجر عنوان کرد.

در این نشست، معاون نظارت بر عملیات بهره‌برداری حوزه سه، معاون مدیر سامانه هوشمند سوخت و معاون مدیر منابع انسانی شرکت ملی پخش (ستاد) حضور داشتند تا از نزدیک در جریان مراحل اجرای این طرح در استان سیستان و بلوچستان قرار بگیرند.

داود عربعلی معاون نظارت بر عملیات بهره‌برداری حوزه سه شرکت ملی پخش در این نشست با ایراد سخنانی ضمن قدردانی از همکاری ادارات استان در راستای اجرای این طرح، اجرای مرحله به مرحله این طرح تا شناسایی و برکناری کارت‌های سوخت مهاجر را مورد تاکید قرار داد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر