/
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

سوخت رسانی به مسافران تابستانی استان گیلان مطلوب است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از روند مطلوب خدمات‌دهی و سوخترسانی جایگاه‌های استان گیلان به مسافران تابستانی خبر داد .
کد خبر : ۱۹۲۵۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گبلان، علی اصغر عباسی با اشاره به اینکه استان گیلان یکی از استان‌های مسافر پذیر کشور است، تمهیدات لازم برای سوخترسانی مطلوب به مسافران در ایام تعطیلات به ویژه نوروز و تابستان را از اهم اقدامات و برنامه های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان عنوان کرد .

مدیر منطقه گیلان افزود: تردد مسافران تابستانی، افزایش مصرف فرآورده های نفتی به ویژه بنزین و سی‌انجی را در پی خواهد داشت لذا تامین سوخت به‌موقع و با کیفیت در تمامی جایگاه‌های سوخت استان در اولویت کاری این شرکت قرار دارد.

عباسی تصریح کرد: به مالکان جایگاه های سوخت تاکید شد که نسبت به خرید به موقع سوخت، نظافت کلی و مستمر جایگاه، برخورد مناسب کارکنان جایگاه‌ها با مراجعان و رعایت اصول ایمنی و تکریم مراجعان اهتمام کامل را داشته باشند .

وی ضمن اشاره به اینکه در تابستان سال گذشته مصرف روزانه به دو تا سه برابر روزهای عادی رسیده بود، گفت:  امسال نیز با توجه به حجم مسافرت‌ها به استان گیلان در تعطیلات تابستانی انتظار می رود در اوج مصرف، مصرف از روزهای قبل بالاتر برود.

این مقام مسئول همچنین افزود: مردم شریف استان و مسافران عزیز در صورت بروز هرگونه مشکل در امر سوخترسانی، به شماره تلفن ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگوئی شبانه روزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و پاسخ آن اقدام شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر