/
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

برگزاری ششمین نشست شورای مدیریت منابع انسانی در منطقه عملیاتی قشم

ششمین نشست شورای مدیریت منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران، به میزبانی منطقه عملیاتی قشم برگزار شد.
کد خبر : ۱۹۵۱۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی منطقه قشم، در این نشست که با حضور مدیر منابع انسانی، روسا و سرپرستان این مدیریت و نیز روسا و معاونان امور اداری مناطق عملیاتی برگزار شد، مهندس حقیقی رییس منطقه قشم، ضمن خیرمقدم به حاضران در این نشست، به ارائه گزارشی از وضعیت منطقه قشم و فرصت‌های توسعه اقتصادی کشور در جزیره قشم پرداخت.

در ادامه مهرشاد جانبازخوی؛ مدیر منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران، ضمن تاکید بر اهمیت گزارش‌دهی در حوزه منابع انسانی، ضرورت اطلاع متقابل همکاران را از فعالیت‌های این حوزه را یادآور شد و حل چالش‌های مبتلابه بخش منابع انسانی را منوط به پیگیری عملی و نظام‌مند دانست.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی شرکت و چالش‌های موجود، تعریف شاخص‌های مرتبط با بهبود مستمر را در مدیریت منابع انسانی یک ضرورت و عاملی پیش برنده قلمداد کرد و با اشاره به سختی کار در مناطق عملیاتی، از پیگیری اهداف و برنامه‌های این شرکت در سطوح مختلف وزارت نفت و نیز حمایت‌های وزیر نفت از برنامه‌های پیشنهادی شرکت نفت فلات قاره ایران، خبر داد.

در ادامه و در روز نخست این نشست، روسا و معاونان امور اداری مناطق عملیاتی شرکت، به بیان فعالیت‌ها و چالش‌های هر منطقه پرداختند و پیشنهادها و راهکارهای کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

روز دوم همایش به بازدید از تاسیسات منطقه و دیدار چهره به چهره با همکاران واحدهای عملیاتی منطقه قشم اختصاص یافت. در این بازدید که با همراهی مهندس حقیقی؛ رییس منطقه صورت گرفت، مدیر منابع انسانی ضمن شنیدن گزارش مهندس فداکار؛ معاون پالایشگاه گاز، با اشاره به تاکید دکتر بورد؛ مدیرعامل شرکت، مبنی بر اولویت دادن به حل مشکل نیروی انسانی بخش‌های فنی و عملیاتی مناطق، برنامه‌ریزی بهتر برای توجه بیش از پیش به مشکلات مطرح شده از سوی منطقه را به همکاران ستادی یادآور شد.

در ادامه و با حضور در محل نشست، روسای واحدهای ستادی به ارائه گزارش و پیگیری‌های انجام شده توسط حوزه تخصصی خویش، در جهت تقویت انگیزه و نشاط روحی کارکنان مناطق عملیاتی پرداختند.

در این نشست مهمترین مشکلات و چالش‌های منطقه قشم توسط مهندس حقیقی رییس این منطقه اعلام و به منظور رفع آنها پیشنهادهایی ارائه شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر