/
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸

سكوهاي گازی پارس جنوبي تا پيش از فصل پاييز پايش مي شوند

مديرعامل شركت نفت و گاز پارس گفت: پايش و تعميرات اساسي سكوهاي پارس جنوبي تا پيش از فصل پاييز به‌پایان می‌رسد.
کد خبر : ۱۹۷۴۷

به‌گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، محمد مشکین‌فام در جلسه با روسا و سرپرستان بخش عمليات توليد اين شركت، گفت: توليد پايدار گاز هدف مشترك همه كاركنان بخش‌هاي توسعه و توليد است و تلاش‌ها، هم‌راستا با اين هدف درحال انجام است.

وي توليد حدود ٧٥ درصد از گاز كشور از پارس جنوبي را وظيفه اي بسيار مهم و حساس عنوان كرد و گفت: در اين شرايط تمام تلاش خود را براي حمايت از اين بخش مهم و راهبري مجموعه و مسئوليت‌هايي كه در ابعاد گوناگون برعهده دارند، به كار مي‌گيريم.

مشكين فام با يادآوري حادثه سكوي شماره ٩ پارس جنوبي بر ضرورت پايش مجدد و دقيق همه سكوهاي گازي اين ميدان تاكيد كرد و گفت: باتوجه به گزارش‌هاي دريافت شده اميدواريم تمهیدات لازم در تمامی سكوهاي پارس جنوبي تا پيش از پاييز جهت تحقق تولید پایدار در فصل زمستان لحاظ شود.

وي، حفظ جان كاركنان اين سكو را مهمترين دغدغه در حادثه ياد شده عنوان كرد و افزود: باوجود عملكرد حرفه اي و مناسب تيم‌هاي مستقر و تاسيسات كنترلي سكو در جلوگيري از وسعت اين حادثه و رعايت رويه‌هاي عملياتي توسط كاركنان، بايد سكوهاي جديد و اوليه پارس جنوبي بطور مداوم پايش شوند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر