/
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

پرسنل شرکت‌ها گنجینه و سرمایه دانشی سازمان‌ها هستند

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در نشست تخصصی شورای فنی مدیریت دانش شرکت ملی گاز ایران گفت پرسنل شرکت‌ها گنجینه و سرمایه‌های دانشی سازمان‌ها هستند.
کد خبر : ۱۹۷۹۴
پرسنل شرکت‌ها گنجینه و سرمایه دانشی سازمان‌ها هستندخبرنگار افتخاری نبض نفت

به گزارش نبض نفت در این نشست که با حضور نمایندگان ستادی شرکت ملی گاز ایران، شرکت انتقال گاز، شرکت‌های پالایشگاه گاز، شرکت‌های گاز استانی و مناطق عملیات انتقال گاز به مدت ۲ روز به میزبانی شرکت گاز استان مازندران در ساری برگزار می‌شود، سیاستگذاری‌ها و تصمیمات کلان در راستای پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت دانش در سطح ستاد شرکت ملی گاز و کلیه شرکت‌های تابعه بررسی می‌شود.

روز گذشته و در ابتدای این نشست جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران ضمن خیر مقدم به شرکت‌کنندگان در نشست، به بیان مزایا و ضرورت حرکت شرکت‌ها به سمت اجرای رویکردهای مدیریت دانش پرداخت.

احمدپور پرسنل شرکت‌ها را به عنوان گنجینه و سرمایه‌های دانشی سازمان‌ها برشمرد و گفت: متاسفانه با خروج این افراد در هنگام بازنشستگی، شرکت‌ها متحمل آسیب‌های جبران ناپذیری خواهند شد. لازم است پیش از پایان خدمت و در راستای مدیریت دانش سازمانی تجارب بازنشستگان جمع‌آوری و ثبت شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در ادامه بر ثبت دانش پروژه‌ها، ثبت تجربیات حاصله در مدیریت بحران‌های به وجود آمده، ثبت تجربیات پیمانکاران، ثبت خلاقیتها و مهارت‌های همکاران تاکید کرد.

در ادامه این نشست خلیلی مدیر استقرار سیستم مدیریت دانش در شرکت ملی گاز ایران ضمن تقدیر از میزبانی شرکت گاز مازندران به بیان اقدامات صورت گرفته در راستای پیاده‌سازی این سیستم پرداخت.

خلیلی تدوین پیش نویس دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی سیستم مدیریت دانش، راه‌اندازی آزمایشی نرم افزار دانش در شرکت‌های منتخب پالایشگاهی، انتقال گاز و گاز استانی، نشست‌های تخصصی و فنی متعدد در خصوص شناسایی نقاط قابل بهبود سیستم با شرکت‌های گاز مازندران و خراسان رضوی را از جمله مهمترین اقدامات امور پژوهش‌های منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملی گاز برشمرد.

این نشست به مدت دو روز از یکشنبه الی دوشنبه(۶ و ۷ مرداد) در ساری برگزار می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر