/
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
معاون سازمان و رییس حراست شرکت ملی نفت:

رسالت اصلی ما صیانت از سرمایه های مادی و معنوی سازمان است

کد خبر : ۱۹۸۵۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت، معاون سازمان و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران به منظور هم اندیشی با مدیران مناطق نفتخیز خیز و دیدار نزدیک با نیروهای حراست این شرکت صبح روز شنبه ۵ مردادماه ۱۳۹۸ با سفر به اهواز در جلسه هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حضور یافت.

در این نشست رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر تعامل سازنده، ارتباط مؤثر و همکاری صمیمانه با کلیه بخش های صنعت نفت گفت: رسالت اصلی ما به عنوان بازوی مدیریت، صیانت از سرمایه های مادی و معنوی در راستای پیشرفت و تعالی سازمان بوده و از هیچ تلاشی برای موفقیت مجموعه صنعت نفت و شرکت‌های دست‌اندرکار تولید مضایقه نخواهد شد.

آقای شریعت جایگاه حراست مناطق نفت‌خیز جنوب را مهم و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از آنجا که بهبود مستمر و ایجاد امنیت مداوم در صدر برنامه های توسعه ای حراست قرار دارد این سازمان به منظور ارتقای سطح دانش و بهبود عملکرد نیروها و دستیابی به جایگاه برتر همواره تلاش می‌کند.

در بخشی از این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با اشاره به اهمیت جایگاه و وظیفه خطیر صنعت نفت در تولید انرژی و گردش چرخ های اقتصاد کشور،  از نقش کلیدی حراست در تامین امنیت، تولید و حفاظت از سرمایه های سازمان قدردانی نمود

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر