/
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

دیدار فرماندار آغاجاری با مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

فرماندار و دو تن از اعضای شورای شهر آغاجاری روز يكشنبه(13 مرداد 1398) با مدیر عامل شركت ملي مناطق نفت خیز جنوب دیدار و پیرامون مشکلات و نیازمندی­‌های این شهر نفتی مذاکره نمودند.
کد خبر : ۱۹۹۷۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در این دیدار دکتر محمد پاکدل فرماندار شهرستان آغاجاری با تشریح وضعیت این شهر، فراهم نبودن زیر ساخت­های شهری، عدم توسعه كسب و کار و مشکل اشتغال جوانان را مهمترین چالش‌های موجود این شهرستان بر شمرد.

مهندس احمد محمدي مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز در این نشست ضمن تأکید بر نقش و جایگاه منطقه نفتخیز آغاجاری در تولید نفت کشور، رفع مشکلات این شهرستان را از طریق تعامل و تشریک مساعی تمام دستگاه‌­های وظیفه‌­مند امکان‌پذیر دانسته و یادآور شد: رویکرد وزرات نفت کمک به توسعه و عمران شهرهای نفتخیز و تعامل و همکاری با مسئولان امور در این شهرهاست و این شرکت از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهد کرد.

در ادامه این نشست اعضای شورای شهر آغاجاري با ارائه فهرستي از اولویت های این شهر برای عمران و توسعه شهری خواهان پیگیری و همکاری شركت ملي مناطق نفت خیز جنوب و کمک به اجرایی شدن تدریجی این پروژه ها شدند.

تکمیل تونل و جاده ارتباطی رامشیر- آغاجاری، از سرگیری فعالیت پروژه بیمارستان، ایجاد ایستگاه آتش نشانی شرکتی و راه اندازی موزه نفت در آغاجاری از جمله درخواست های مطرح شده در این نشست بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر