/
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

نشست هم‌اندیشی با جایگاه‌داران، در شرکت ملی پخش منطقه چابهار برگزار شد

گردهمایی مالکان و متصدیان مجاری عرضه سوخت منطقه چابهار، با هدف هم‌اندیشی و بررسی مسائل در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار برگزار شد.
کد خبر : ۲۰۱۲۵
به گزارش نبض نفت روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، نخستین گردهمایی مالکان مجاری عرضه سوخت در سال جاری، با هدف بررسی مسائل و مشکلات پیش روی جایگاه‌داران، بررسی فرآیند سوخت‌رسانی به موقع و مطلوب به هموطنان در ایام تعطیلات تابستانی و همچنین رأی‌گیری جهت تعیین نماینده جایگاه‌داران در کمیته تخلفات، با حضور مدیر، معاون و رؤسای منطقه و نمایندگانی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره‌ بهداشت و محیط زیست، در منطقه برگزار شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار در این جلسه، از تلاش مستمر مالکان مجاری عرضه سوخت، تقدیر و اجرای موفق طرح کدینگ را نشانه عزم و اراده راسخ تمامی همکاران و جایگاه‌داران منطقه در ارائه خدمات مناسب به مردم عنوان کرد.

سیدباقر نورالدینی افزود: در شرایط حساس کنونی که بسیاری از سوداگران و منفعت‌طلبان در سودای قاچاق فرآورده‌های نفتی و کسب سود از این طریق هستند، وظیفه ماست که با کنترل و نظارت دقیق سهم خود در حفظ و نگهداری این سرمایه ملی را  ادا کنیم.

وی در ادامه ضمن تأکید رعایت حقوق شهروندی در منطقه ویژه چابهار، گفت: همه کارکنان شرکت ملی پخش و جایگاه‌داران بایستی در قالب کار تیمی و با تکیه بر دانش و تخصص خود خدماتی در خور شأن مردم شریف منطقه و گردشگران ارائه دهند.

در ادامه جلسه نیز معاون و روسای بازرگانی و اچ‌اس‌ایی ضمن ارائه راهکارهای لازم به مالکان مجاری عرضه منطقه و تأکید بر حفظ سرمایه‌های ملی، انجام هرگونه عملیات در جایگاه‌ها را منوط به هماهنگی و نظارت کارشناسان شرکت عنوان کردند.

در ادامه نمایندگان مجاری عرضه ضمن قدردانی از برگزاری این نشست، مسائل مربوط به کسری‌های غیر مجاز ناشی اختلاف دما را مطرح کردند که مدیر منطقه در این خصوص عنوان کرد: جایگاه‌داران موظفند با بهره‌گیری از امکانات نوین و اجرای طرح کهاب و نصب دستگاه وی‌آر‌اس در جایگاه‌ها نسبت به کنترل کسری‌های غیرمتعارف اقدام کنند.

وی اجرای اقدامات یاد شده را علاوه بر کنترل کسری‌ها، موجب جلوگیری از پراکندگی بخارات بنزین در محیط و جلوگیری از آلودگی محیط زیست دانست و بر اجرای آن تأکید کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر