/
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
با هدف آشنایی خانواده ها با مناطق عملیات حفاری برگزار شد:

سومین تور بازدید از دستگاه های حفاری در میادین نفتخیز جنوب

با هدف آشنایی خانواده های کارکنان با مناطق عملیاتی و ماهیت کار اقماری در دستگاه های حفاری سومین تور بازدید از دکل های مستقر در میادین نفتی جنوب برگزار شد.
کد خبر : ۲۰۴۱۰
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران برنامه ریزی، هماهنگی و اجرای این برنامه ها از سوی روابط عمومی شرکت صورت پذیرفته است.

برپایی این تورها در پی رهنمود مدیرعامل شرکت در دستور کار قرار گرفته و نظر سنجی ها حاکی از استقبال خانواده ها از این برنامه می باشد.

به گفته شماری از همسران و فرزندان کارکنان آنان تا پیش از این بازدید براساس شنیده ها با ماهیت کار حفاری آشنا بودند اما این ابتکار روابط عمومی شرکت موجب شده تا از نزدیک به صعوبت و دشواری های کار طاقت فرسای پدر خانواده آشنایی نزدیک پیدا کنند.

خانواده ها اذعان دارند که دیدن شرایط سخت کار، گرمای شدید، چهره های آفتاب سوخته اما مصمم برای کار و تلاش و تامین معیشت خانواده آنان را منقلب و باعث دلبستگی بیش از پیش و افتخار فزون تر نسبت به زحمات پدر خانواده شده است.

رئیس دستگاه حفاری 86 فتح نیز که همسر و فرزندانش در این بازدید حضور داشتند،  گفت: حدود 30 سال است که در بخش های عملیاتی شرکت مشغول به کار می باشد و این اولین بار است که خانواده وی از محیط کارش دیدن می کنند.

محمد امین حافظ  افزود: این اقدام پسندیده موجب تحکیم روابط خانوادگی و درک و تعامل متقابل می شود و تاثیر زیادی در مباحث شناخت و ماهیت کار اقماری در میان  افراد خانواده و همچنین پاسخگویی به توقعات همسر و فرزندان دارد.

وی اظهار کرد:  هر چند وجود امکانات ارتباطی فاصله ها را کوتاه و همکاران به طور مستمر با خانواده های خود در تماس تلفنی هستند اما به طور قطع این دوری روی آنان خاصه فرزندان آثار روحی ایجاد می کند که با آشنایی نزدیک با فضای کار، اعضای خانواده شناخت بیشتری از شرایط محیطی پیدا کرده و زمینه های همدلی و  همگرایی افزون تر بین اعضای خانواده خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر