/
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

مفسدان اقتصادی به چالش‌های عمیق ‌نظام بانکی، پولی، ارزی ‌‌دامن زد‌ند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: چالش‌های عمیق در نظام بانکی، پولی، ارزی و افزایش نرخ تورم همگی از تبعات سنگینی است که مفسدان اقتصادی به آن دامن زده‌اند و شرایط را در این حوزه به نقطه بحران رسانده‌اند.
کد خبر : ۲۰۶۷۵
نبض نفت - سید‌حسن حسینی شاهرودی در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی در شاهرود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با مفسدان اقتصادی از مطالبات جدی مردم است.

وی عملکرد قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی را قابل تقدیر دانست و‌ گفت: در دوره جدید ریاست این قوه و با آمدن حجت‌الاسلام رئیسی شاهد بودیم که برخورد با متخلفان از درون این قوه و عزل تعدادی قاضی متخلف آغاز شد که این مهم آغاز حرکتی اساسی است که باید با قوت و جدیت تداوم یابد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی فساد در یک حوزه رخ می‌دهد اثرش را می‌توان در سایر حوزه‌ها نیز مشاهده کرد افزود: نمایندگان مجلس از اقدامات قوه قضائیه در حوزه‌های مختلف حمایت خود را با تنظیم بیانیه‌ای در روز گذشته با قاطعیت اعلام کردند.

حسینی‌شاهرودی به اشاره به اینکه کشور هم‌اکنون در جنگ سخت اقتصادی قرار دارد گفت: در چنین شرایطی می‌بینیم که عده‌ای هرچند اندک اما با تخلف سنگین در حوزه اقتصادی در حال ضربه زدن به پیکره نظام هستند.

وی با بیان اینکه مفسدان اقتصادی و دانه‌درشت‌های آن را باید پیاده‌نظام‌های دشمن در جبهه خودی دانست اظهار داشت: چالش‌های عمیق در نظام بانکی، پولی، ارزی و افزایش نرخ تورم همگی از تبعات سنگینی است که مفسدان اقتصادی به آن دامن زده‌اند و شرایط را در این حوزه به نقطه بحران رسانده‌اند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برخورد بر لزوم برخورد جدی و قاطع تا کوتاه شدن دست مفسدان اقتصادی تأکید کرد.

حسینی شاهرودی گفت: مشکلاتی که مفسدان اقتصادی در حوزه‌های مختلف در کشور ایجاد کرده‌اند سبب ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم شده ‌که لازم است قوه قضائیه با قدرتی بیشتر و مستحکم‌تر از گذشته با این متخلفان برخورد کند.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر