/
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷

گام سوم تعهدات برجام باید نسبت به گام دوم محکم تر و اساسی تر باشد

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: معتقدم همه در جهت برداشتن گام سوم دولت را حمایت خواهندکرد،اما گام سوم باید نسبت به گام دوم محکم‌تر و اساسی‌تر باشد.
کد خبر : ۲۰۹۷۸
نبض نفت - علیرضا سلیمی ، به بدعهدی اروپایی‌ها نسبت به مسئله برجام و لزوم اجرایی شدن گام سوم تعهدات از سوی کشورمان اشاره و‌ اظهار‌داشت: ‌اروپایی‌ها دست نشانده ایالات متحده آمریکا هستند، بنابراین در‌ظاهر‌ اروپا به ‌میدان عمل آمده است اما فرمان اتحادیه اروپا در‌ دستان دولتمردان آمریکا قرار‌ دارد و‌ دولتمردان ما باید مراقب حربه‌های این نیرنگ ‌بازان باشد.

اروپایی ها پس از بیانیه گام دوم به عقب‌نشینی وادار شدند

وی در ادامه افزود:‌ اجرایی‌ شدن‌ گام دوم تعهدات‌ از‌سوی کشورمان نشان داد که چه کسی به مذاکره نیاز دارد و‌ این مسئله بسیار‌ مهم بود که اروپایی ها پس از بیانیه گام دوم به عقب‌نشینی وادار شدند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: ‌دولتمردان باید مراقبت کنند ‌که ‌اروپاییان و‌ آمریکا نیازشان را به ما نفروشند.
ترامپ در خود آمریکا دچار مشکلات عدیده ای شده است
نماینده مردم محلات با اشاره به اینکه همه مردم و نمایندگان، دولتمردان را درجهت برداشتن گام سوم تعهدات حمایت می کنند، تاکید کرد: معتقدم همه در جهت برداشتن گام سوم دولت را حمایت خواهند کرد، اما گام سوم باید نسبت به گام دوم محکم‌تر و اساسی‌تر باشد.این نماینده مردم درمجلس دهم به اضمحلال ترامپ اشاره و اظهار کرد: واقعیت ترامپ بیانگر این است که از درون آمریکا دچارمشکلات عدیده ای شده است و به شدت احساس نیاز می کند تا حداقل با مقامات ایرانی یک عکس یادگاری بیاندازد؛ بلکه این کار را یک دستاورد بزرگ برای  خود به حساب بیاورد.
جمهوری اسلامی ایران به اوج اقتدار خود رسیده است

سلیمی به فعال کردن ظرفیت‌های مختلف ایران اسلامی اشاره و تاکید کرد: در طول این چند دهه اخیر جمهوری اسلامی به اوج اقتدار خود رسیده است و مولفه‌های قدرت کشورمان پررنگ تر شده اند بنابراین دولتمردان باید مراقب باشند که از این مولفه‌ها چشم پوشی نکنند و تا می‌توانند ظرفیت های موجود کشور را برای آبادی هرچه بیشترکشور فعال کنند.


منبع: خانه ملت


 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر