/
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

فراخوان «درخواست پیشنهاد» (RFP) پروژه‌های پژوهشی شرکت نفت و گاز پارس در سامانه "ساتع"

شركت نفت و گاز پارس جهت تأمین نیازهای پژوهشی خود از دانشگاه ها و مراکز پژوهشی واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.
کد خبر : ۲۱۴۴۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، واحد پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز پارس در راستای تامین نیازهای پژوهشی خود و وفق بند ح تبصره 9 قانون بودجه، نسبت به فراخوان نیازهای پژوهشی خود در سامانه «ساتع» اقدام کرده است.

روش شناسی کاهش اثرات تغییرات سرعت (Velocity Distortion) روباره در تبدیل به عمق های لرزه‏ای در میدان گازی پارس جنوبی، مدلسازی نشت و انتشار سیال ناشی از پارگی بخش دریایی خطوط لوله 32 اینچ، خطوط انتقال میعانات صادراتی و خطوط لوله MEG و شبیه سازی الگوی پراکنش و حرکت آلودگی مواد هیدروکربوری با هدف کنترل مخاطرات ایمنی و زیست محیطی در میدان گازی پارس جنوبی و بررسی علت دود فلر سکوی فاز یک و ارائه راهکار عملیاتی جهت رفع دود و عدم همراه بری مایعات و هیدروکربن های سنگین به سمت فلر، عناوین مورد نیاز واحد پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز پارس در این فراخوان است.

دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی می‌توانند با مراجعه به سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری «ساتع» به آدرس http://sate.atf.gov.ir درخواست پیشنهاد پروژه‌های پژوهشی را با جزئیات مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به ارائه پیشنهاد از طریق همان سامانه اقدام کنند.

همچنین گفتنی است این شرکت طرح‌های دریافتی را مطابق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران بررسی و ارزیابی کرده و در رد یا پذیرش پیشنهادها اختیار کامل دارد. در هیچ مرحله ای از فرآیند دریافت و ارزیابی پرپوزال هزینه‌ای جهت تهیه پروپوزال پرداخت نخواهد کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر