/
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

پیش بینی کاهش ۲۰۰ میلیون دلاری درآمدهای نفتی منطقه آلاسکا

آخرین پیش بینی منطقه آلاسکا از درآمدهای نفتی، یک کاهش ۲۰۰ میلیون دلاری را نشان می دهد.
کد خبر : ۲۳۵۶۴

 به گزارش نبض نفت به نقل از سیتی نیوز، آخرین پیش بینی منطقه آلاسکا از درآمدهای نفتی، یک کاهش 200 میلیون دلاری را نشان می دهد. منابع بالای نفتی باعث پایین آمدن قیمت نفت در سراسر دنیا شده است.

 سازمان دولتی درآمد آلاسکا، این پیش بینی را در روز جمعه منتشر کرد و اعلام کرد هم قیمت‌ها و هم تولید کمتر از حد انتظار هستند و این برای مقامات دولتی که بودجه سال آینده را می نویسند یک چالش است.

 پیش بینی می شود قیمت نفت شمال آلاسکا از 66 دلار در هر بشکه ی اولیه در بهار سال آینده به 63.54 دلار در هر بشکه قبل از اول جولای و 59 دلار در هر بشکه پس از آن برسد.

در این بین، انتظار می‌رود تولید نفت هم از 541 هزار بشکه به 492100 بشکه در روز کاهش یابد.

 کتی تیلتون، نماینده جمهوری خواه منطقه گفت: «این کاهش درآمد تخمین زده شده حقیقتی تأمل‌برانگیز در واقعیت مالی آلاسکا است و دلیلی برای اینکه اصلاح سیاست مالی در زیر بنای طرح بلند مدت مالی قرار بگیرد».

بتانی مارکوم، رئیس مجمع سیاست آلاسکا گفت:« پیش بینی های جدید بسیار ناامیدکننده هستند ولی دور از انتظار نبودند». وی اضافه کرد این مجمع اعتقاد دارد کاهش هزینه ها در جلسه قانونگذاری بعدی ضروری خواهد بود.

 اد کینگ، یکی از اقتصاددانان آلاسکا گفت این پیش بینی ها بسیار محافظه کارانه بوده چون میادین نفتی جدیدی در شمال آلاسکا عملیاتی خواهند شد.

میادین نفتی جدید احتمال افزایش تولید را در دهه 2020 بالا می برد ولی همه اینها بستگی به تصمیمات نهایی در مورد سرمایه‌گذاری و تخصیص میلیاردها دلار سرمایه گذاری جدید به بخش تولید نفت و گاز دارد.

مایک دانلیوی، نماینده جمهوری خواه منطقه گفت:«  از این ارقام برای آماده‌سازی بودجه استفاده می شود و می دانیم که این ارقام نوسان دارند. پیش بینی دیگری در بهار صورت می‌گیرد که اطلاعات دقیق تری برای بودجه سال مالی 2021 به ما میدهد».

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر