/
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

مدیریت مقابله با پیامدهای ناشی از سیل کارون به ملی حفاری واگذار شد

استاندار خوزستان گفت: مدیریت مقابله با پیامدهای ناشی از بارندگی‌های سیل‌آسا و دفع آب‌های سطحی در شهرستان کارون به شرکت ملی حفاری ایران واگذار شد.
کد خبر : ۲۳۹۵۱

به گزارش نبض نفت  به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، غلامرضا شریعتی امروز (چهارشنبه، ۲۷ آذرماه) در بازدید از موقعیت منطقه کوت عبدالله در مرکز شهرستان کارون گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها و هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان، بلافاصله مدیریت بحران استان تشکیل جلسه داد و درباره مواجهه با پیامدهای احتمالی بارندگی‌ها تصمیم‌گیری و وظایف هر یک از دستگاه‌های اجرایی تعریف و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و تقسیم کار ستاد بحران در مهار آب‌های سطحی استان به‌موقع انجام شد، اظهار کرد: شهرستان کارون بر اثر بارندگی‌های اخیر در شرایط سخت قرار گرفته که این ستاد پس از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با ارگان‌های ذی‌ربط نسبت به جمع‌آوری و دفع هر چه سریع‌تر رواناب‌ها اقدام کرد.

استاندار خوزستان فعالیت‌های چند ساعت گذشته شرکت ملی حفاری ایران در منطقه کوت عبدالله را بسیار باارزش دانست و گفت: برنامه تعریف‌شده از سوی شرکت ملی حفاری ایران در اجرای صحیح و اصولی مسئولیت‌های اجتماعی قابل تحسین است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر