/
۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

متقاضیان دوگانه‌سوزی خودرو تا یک ماه آینده به کارگاه‌ها معرفی می‌شوند

رئیس انجمن جایگاه داران سی.ان.جی گفت: افرادی که تا به حال پیامکی به آنها ارسال نشده نگران نباشند زیرا قطعا ظرف یک ماه آینده پیامک برای آنها ارسال میشود و کارگاه آنها برای دریافت خدمات به آنها اعلام می‌شود.
کد خبر : ۲۳۹۸۵

نبض نفت- اردشیر دادرس رئیس انجمن جایگاه داران سی.ان.جی درباره روند گاز سوز کردن خودرو گفت: متقاضیان برای دریافت خدمات باید ابتدا مشخصات خود را وارد کرده و در سامانه irngv.ir ثبت نام کنند. سپس برای آنها یک کد رهگیری پیامک می‌شود و در نوبت قرار می‌گیرند. تاریخ و مکان مراجعه از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود. این سامانه کاملا سیستماتیک است و بر اساس نوبت کارها پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: قطعا روال رسیدگی به کار ثبت‌نامی‌ها طولانی نبوده است چون به هر حال از ماه پیش که قیمت بنزین افزایش پیدا کرد مردم برای دوگانه‌سوزی اقدام کردند. استقبال مردم از دوگانه‌سوزی خودروها غیرقابل پیش‌بینی بود و برای همین حجم درخواست‌ها در این موضوع زیاد بوده و رسیدگی به آنها نیاز به زمان دارد.

دادرس همچنین خاطرنشان کرد: افرادی که تا به حال پیامکی به آنها ارسال نشده نگران نباشند زیرا قطعا ظرف یک ماه آینده پیامک برای آنها ارسال میشود و کارگاه آنها برای دریافت خدمات به آنها اعلام می‌شود. 

رئیس انجمن جایگاه داران سی.ان.جی گفت: تا به حال حدود 70 هزار ثبت نامی داشتیم که تحت پوشش اتحادیه سوخت‌های جایگزین قرار گرفته‌اند که شورای اصناف نیز نظارت کامل بر این موضوع دارد. متقاضیان مطمئن باشند که سیستم دارد روند خودش را ادامه میدهد و پیگیری‌ها انجام می‌شود.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر