/
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

گاز جایگاه های سی‎ان‎جی، نانوایی‎ها و اداره‎های دولتی سرپل‎ذهاب وصل شد

سخنگوی شرکت ملی گاز از گازرسانی به نانوایی‌ها، جایگاه های عرضه سوخت سی‎ان‎جی و برخی اداره های دولتی در سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: گاز خانگی به محض بازگشت مردم به خانه‎هایشان، با تایید سازمان نظام مهندسی درباره امنیت آنها حداکثر ظرف یک ساعت وصل می‎شود.
کد خبر : ۲۴۱۱

 

نبض نفت- به گزارش چهارشنبه تارنمای وزارت نفت، در پی وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، گازرسانی به ساختمان ها با هدف جلوگیری از حوادث ثانویه مانند اشتعال و انفجار خطوط لوله گاز قطع شد که پس از انجام نشت یابی از سوی تیم های عملیاتی شرکت ملی گاز، در صورتی که علمک های ساختمان ها سالم باشند و مردم امکان حضور در منزل خود را داشته باشند، با هماهنگی سازمان نظام مهندسی گاز مجدد وصل می شود.

تاکنون فعالیت تیم نشت یابی با سرعت خوبی ادامه داشته تا جایی که تمامی منازل و ساختمان ها در مناطق مختلف ایلام و کرمانشاه که علمک سالمی داشته اند و نشتی گاز در آنها اعلام نشده، از گاز بهرهمند شدند. علاوه بر این گاز واحدهای خدماتی و صنعتی نیز پس از کسب تاییدیه فنی از شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی وصل می شود.

صبح امروز فعالیت 2 نانوایی با وصل گاز در منطقه سرپل‌ذهاب از سر گرفته شد که فعالیت آنها در شرایط سخت و اضطراری کنونی برای مردم بسیار مهم است.

طبق گفته های سخنگوی شرکت ملی گاز، امروز فعالیت 2 نانوایی دیگر با وصل دوباره گاز ازسرگرفته شد.

مجید بوجارزاده اعلام کرد: گاز برخی اداره های دولتی مانند فرمانداری، اداره دارایی و مراکز بهداشت نیز در سرپل‌ذهاب وصل شده است.

سرپل ذهاب، سه جایگاه سی.ان.جی دارد که هم اکنون گازرسانی به این سه جایگاه نیز انجام شده و مردم این منطقه و سایر امدادگران می توانند با آرامش بیشتری به تردد در سطح شهر بپردازند.

بوجارزاده ادامه داد: پیش از این 80 هزار چراغ روشنایی و گرم کننده در شرکت های گاز استانی ذخیره شده بود که به هنگام نیاز شهرها در اختیار مردم قرار گرفته بود، اکنون نیز در ادامه همان مسیر، یک هزار و 600 چراغ روشنایی و گرم کننده از شرکت گاز همدان به مناطق زلزله زده آورده شده و تاکنون 800 چراغ بین مردم توزیع شده است.

زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.

این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.

شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.

براساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد مدیریت بحران کشور، تاکنون در این زمین لرزه 432 نفر جان باخته و 9397 نفر زخمی شده اند.

پس لرزه ها در منطقه هنوز ادامه دارد.

دیروز رییس جمهوری به مناطق زلزله زده رفت تا در جریان رسیدگی به وضع زلزله زدگان قرار گیرد.

 

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

منبع: خبرگزاری ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر