/
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

انتقال بیش از ۲۲ میلیارد مترمکعب گاز در منطقه یک عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت: در هفت ماه نخست امسال بیش از ۲۲ میلیارد مترمکعب گاز در این منطقه منتقل شده و بیش از ۸ میلیارد متر مکعب گاز به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب جهت تزریق به میادین نفتی تحویل داده شده است.
کد خبر : ۲۴۵۷

 

 

نبض نفت- به نقل از شرکت انتقال گاز، نجف بلالی، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت : طی ۷ ماه نخست امسال بیش از ۲۲ میلیارد متر مکعب گاز در منطقه یک انتقال یافته همچنین، میزان گاز تحویلی به پالایشگاه گاز بیدبلند ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب در ۷ ماه بوده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۹۵ بالغ بر ۲۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: میزان نشت یابی انجام شده بر روی خطوط منطقه در این بازه زمانی، ۱۹۸۶ کیلومتر بوده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، ۹ درصد رشد داشته است.

بلالی گفت : میزان حجم گاز انتقالی از خط لوله اول سراسری ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون متر مکعب در هفت ماه بوده است که نشان از تلاش بی وقفه پرسنل این منطقه عملیاتی دارد .

وی افزود : با توجه به سیاست کلی وزارت نفت مبنی بر حفظ و صیانت از چاه‌ها و میادین نفتی ، این منطقه عملیاتی طی هفت ماه نخست سال جاری ، در مجموع ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب گاز به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب جهت تزریق به میادین نفتی خود تحویل داده است.

مدیر منطقه یک، اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و کارهای تعمیراتی برنامه ریزی شده بر روی خطوط لوله و تأسیسات و انجام آنها بر اساس برنامه زمانبندی امیدواریم تا پایان سال بتوانیم بهتر از سال های گذشته تداوم و پایداری انتقال گاز را در منطقه داشته باشیم .

 

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

منبع: شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر