/
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

دولت پیگیر حل مشکل آلودگی محیط‌ زیستی ساکنان عسلویه باشد

استاندار بوشهر گفت: مطالبه جدی مردم و مسئولان عسلویه حل مشکل آلودگی و آلاینده‌های ناشی از فعالیت صنایع منطقه است که امیدواریم دولت آن را پیگیری کند.
کد خبر : ۲۵۷۳۴


نبض نفت -  عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در مراسم افتتاح و آغاز اجرای طرح‌های شهرستان عسلویه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر دو هزار و ۵۴ میلیارد تومان طرح تصویب شد و یکی از مصوبات مهم ایجاد کارگروه ملی کاهش آلایندگی در عسلویه برای حل مشکل آلایندگی در عسلویه بود.

او ادامه داد: از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درخواست دارم مطالبه جدی مردم و مسئولان عسلویه را که حل مشکل آلایندگی است، در هیات دولت با جدیت پیگیری کند تا قبل از پایان سال اجرایی شدن این مصوبه مهم در هیات دولت تصویب شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: درخواست دیگر مردم و مسئولان عسلویه توسعه بیمارستان تامین اجتماعی و توجه به اشتغال نیرو‌های بومی در صنایع نفت و گاز پارس جنوبی است که امیدواریم این مطالبات جدی و مهم مردم عسلویه محقق شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای شرکت در مراسم افتتاح و آغاز اجرای چند طرح و بازدید از تاسیسات پارس جنوبی صبح امروز به عسلویه سفر کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر