/
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

بازآرایی مسئولیت‌ها در اداره مهندسی مخازن شرکت نفت فلات قاره ایران

در جلسه صبح امروز مدیر امور فنی با مدیران و کارشناسان اداره مهندسی مخازن شرکت نفت فلات قاره ایران، مسئولیت مدیریت پروژه‌های مطالعات مخازن، همچنین مخازن عملیاتی مناطق مختلف به نفرات جدید در این اداره واگذار شد.
کد خبر : ۲۵۹۱۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، به گفته مهندس علی خواجوی در رویکرد جدید، جهت استفاده حداکثری از ظرفیت کارشناسان و متخصصان اداره مهندسی مخازن، شایسته‌سالاری، گردش مسئولیت‌ها و پیشبرد بهتر وظایف و پروژه‌های در دست انجام مقرر شد افرادی که پیش از این به صورت همزمان علاوه بر مسئولیت پروژه مطالعات مخازن، مسئولیت اجرایی دیگری بر عهده داشتند و یا مطالعه چند میدان را به صورت همزمان مدیریت می‌کردند، صرفا در یک سمت مشغول فعالیت باشند.

وی افزود: با این اقدام، ضمن ایجاد انگیزه برای سایر همکاران متخصص اداره مهندسی مخازن، فرصت مشارکت و مسئولیت‌پذیری بیشتری برای آنان فراهم می‌شود.

مدیر امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران، گفت: بر این اساس حدود 26 نفر از کارشناسان و متخصصان اداره مهندسی مخازن به صورت مستقیم مسئولیت اجرای یکی از فعالیت‌های این اداره را بر عهده گرفتند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نتایج مثبت آن باشیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر