/
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

با حمایت بانک رفاه، شرکت پارسیس آلومینیوم کویر یزد افتتاح شد

در راستای تحقق شعار سال و حرکت در مسیر رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید با حمایت بانک رفاه، شرکت پارسیس آلومینیوم کویر یزد افتتاح شد.
کد خبر : ۲۶۱۳۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای تحقق شعار سال و حرکت در مسیر رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید، با حمایت بانک رفاه، شرکت پارسیس آلومینیوم کویر یزد با حضور مسوولان افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، در مراسمی که با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار، امام جمعه و سایر مسوولان استان برگزار شد، مدیر شعب بانک رفاه یزد گفت: بانک رفاه به عنوان یکی از بانک های تجاری بزرگ کشور با حمایت از صنایع مولد، همواره در مسیر رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید گام برمی دارد و همگام و همراه فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است.
در ادامه، مدیر عامل شرکت پارسیس آلومینیوم کویر یزد ضمن تقدیر از حمایت های بانک رفاه در راه اندازی این مجموعه گفت: این شرکت اولین و تنها تولید کننده پروفیل در و پنجره های نوین آلومینیومی در مرکز و جنوب کشور است که علاوه بر اشتغال زایی مناسب، ظرفیت بالای تولید و صادرات در حوزه پایین دستی صنایع فولاد را نیز خواهد داشت. 
شایان ذکر است، بانک رفاه با پرداخت تسهیلات 120 میلیارد ریالی نقش مهمی در راه اندازی این شرکت داشته است.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر