/
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

الزامات تحقق جهش تولید/ تقویت باور عمومی لازمه تحقق شعار سال است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که تعیین شعار سال ناظر بر واقعیت های موجود در جامعه است گفت: تقویت باور عمومی لازمه تحقق شعار جهش تولید در کشور است.
کد خبر : ۲۷۰۶۶
نبض نفت -  اسدالله قره‌خانی آلوستانی افزود: مقام معظم رهبری همه ساله در پیام نوروزی و ایراد سخنرانی در مشهد مقدس استراتژی فعالیت هر سال را در سیاست گذاری های کلان تعریف و در ضمن توصیه هایی هم برای تحقق شعار سال به سران قوا، مسئولان و مردم دارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین اظهارداشت: تعیین شعار سال نیز ناظر بر واقعیت های موجود در جامعه است.
نماینده مردم علی آباد کتول و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: شعاری که از سوی مقام معظم رهبری در طلیعه هر سال مطرح می شود مربوط به یک نهاد و قوه نیست بلکه مربوط به سیاست گذاری و سیاست کلان حاکمیت و نظام است.
وی در ادامه افزود: برای تحقق شعار سال همه باید بصورت جدی نه شعاری پای کار بیایند و در این مسیر تلاش کنند.
قره خانی تصریح کرد: لازمه جهش تولید تغییر نگاه و رویکرد است یعنی تا زمانی که باور عمومی در بین سیاست گذاران، برنامه ریزان، مجریان، دولتمردان، مسئولان و همینطور مردم ایجاد نشود این شعار در حرف باقی خواهد ماند و به عینیت تبدیل نخواهد شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه برای عینیت بخشی به شعار سال باید نگاه جامعه را تغییر داد، گفت: تغییر نگاه جامعه از طریق رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و فضای مجازی میسر است.نماینده مردم علی آباد کتول و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: جدا از این تحقق شعار سال نیازمند اتکای بهتر و بیشتر به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و بهره گیری مطلوب از امکانات بالقوه کشور از لحاظ ذخایر طبیعی و همچنین نیروی انسانی نخبه و کارآمد است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهارداشت: برای تحقق شعار سال باید تمامی کار آفرینان، سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، صنعتگران همه و همه در جامعه محترم شمرده شوند تا انگیزه برای فعالیت های مولد بیشتر و همینطور فرهنگ کار و تولید در جامعه تقویت شود.


 


منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر