/
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
درخواست ویژه نیروهای شرکتی وزارت نفت از معاونت منابع انسانی؛

میزان معدل را برای کارکنان شرکتی وزارت نفت تغییر دهید

تعدادی از کارکنان شرکتی شاغل در وزارت نفت که مدرک تحصیلی کارشناس و کارشناسی ارشد دارند از منابع انسانی این وزارتخانه خواسته‌اند شرط معدل را حداقل برای لیسانسه‌ها از 15 به 14 تغییر دهند تا عدالت در مورد آنها رعایت شود.
کد خبر : ۲۷۴۶۸
میزان معدل را برای کارکنان شرکتی وزارت نفت تغییر دهید
به گزارش نبض نفت متن ارسال شده نیروهای شرکتی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد وزارت نفت که به این رسانه ارسال شده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ریاست محترم نیروی انسانی وزارت نفت

با احترام

به استحضار حضرتعالی می‌رساند ما تعداد زیادی از نیروهای شرکتی شاغل در مجموعه وزارت نفت و با حداقل 10 سال سابقه کار، دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مورد نیاز وزارت نفت هستیم. اخیرا در سامانه جذب وزارت نفت که برای ثبت‌نام نیروهای شرکتی منتشر شده معدل 15 و بیشتر را در نظر گرفته‌اید. با توجه به اینکه رشته‌های فنی رشته‌های بسیار سختی هستند و معدل 15 در مقایسه با رشته‌های دیگر نمره بالایی هست لذا عاجزانه از جنابعالی تقاضا داریم تا در این مورد تجدید نظر بفرمائید و در صورت امکان میزان معدل را برای کارشناسی حداقل 14 و برای کارشناسی ارشد 15 در نظر بگیرید تا عدالت نیز در مورد ما نیروهای شرکتیمانند نیروهای قرارداد موقت اجرا شود. پیشاپیش از جنابعالی و دیگر همکارانتان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

با تشکر

تعداد زیادی از نیروهای شرکتی شاغل در مجموعه وزارت نفت

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر