/
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

توزیع ۱۲۵ هزار متر مکعب ماده ضدعفونی کننده توسط پالایشگاه نهم پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پالایشگاه نهم پارس جنوبی تاکنون حدود ۱۲۵ هزار متر مکعب ماده ضدعفونی کننده در اختیار فرمانداری‌ها و ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر قرار داده است.
کد خبر : ۲۷۴۹۴
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پارس جنوبی، سید محمد مهدی هاشمی، مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: در راستای مقابله با ویروس کرونا ضمن فعالیت‌هایی که لازم بود در محوطه عملیاتی و اماکن اداری فاز 12 انجام شود، برای کمک به جامعه پیرامونی نیز فعالیت‌هایی از ابتدای شیوع این ویروس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: توزیع مایع ضدعفونی کننده در شهرهای کنگان، دیر و جم با همکاری مسئولان شهرها انجام شد.

هاشمی با بیان اینکه "در روزهای ابتدایی درتماس با ستاد کرونا استان آمادگی خود را جهت همکاری و کمک در سطح استان نیز اعلام کردیم، که در همین راستا با ارسال محموله‌های متفاوت بخش مرکزی و جنوبی استان را نیز تحت پوشش قرار دادیم"، گفت: علاوه بر این همکاران ما در قالب گروه‌های جهادی و بسیجی ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان کنگان شامل پمپ بنزین‌ها، بیمارستان و سایر اماکن را نیز در پایان سال گذشته انجام دادند.

وی ادامه داد: به واسطه اینکه تولید ماده ضدعفونی کننده در فرآیند جاری پالایشگاه صورت می‌گیرد و در فرآیند تسویه گاز از آن استفاده می‌شود، با تدابیر صورت گرفته بخشی از این مواد با حفظ میزان تولید گاز در اختیار هموطنان قرار گرفت.

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: تاکنون پالایشگاه نهم پارس جنوبی حدود 125 هزار متر مکعب ماده ضدعفونی کننده در اختیار فرمانداری‌ها و ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر قرار داده است.

وی افزود: پس از این نیز فاز 12 آمادگی دارد در صورت نیاز ماده ضدعفونی کننده در اختیار هموطنان قرار دهد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر