/
۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

تشریح اقدام‌های ترابری نفت‌خیز جنوب در مقابله با کرونا

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌صورت شبانه‌روزی در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا مشغول خدمت‌رسانی است.
کد خبر : ۲۷۵۴۹
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهران حسنوند، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید این شرکت با بیان این مطلب به تشریح اقدام‌های انجام‌شده در زمینه مبارزه با گسترش ویروس کرونا پرداخت و اظهار کرد: این مدیریت هم‌زمان با ورود ویروس کرونا به کشور، اقدام‌های مؤثری را با همکاری بسیج و واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) مدیریت عملیات ترابری درباره پیشگیری از بیماری کووید-۱۹ آغاز کرد و تاکنون نیز ارائه خدمات خود را برای سلامت همکاران و خانواده آنها و همچنین ساکنان محیط پیرامونی به‌صورت شبانه‌روزی ادامه می‌دهد.

وی گفت: ضدعفونی روزانه همه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها پس از هر بار سرویس، ضدعفونی و گندزدایی محوطه‌های کارگاهی و عملیاتی در سطح ناحیه صنعتی کارون و ساختمان‌های اداری به‌صورت روزانه، ضدعفونی مناطق شهری اهواز و ضدعفونی خودروهای سبک و اتوبوس‌ها به‌صورت روزانه از اهم فعالیت‌های در دست اقدام است.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه برای ضدعفونی واحدهای مختلف عملیاتی و تعمیراتی این مدیریت دستگاه کارواش سیار راه‌اندازی شده است، ادامه داد: کارشناسان اچ‌اس‌یی ستاد و مدیریت ترابری بر فرآیند ضدعفونی همه واحدها نظارت مستمر دارند.

حسنوند درباره اقدام‌های صورت گرفته برای حفظ سلامت کارکنان و محیط کاری این مدیریت توضیح داد: توزیع ۶ هزار و ۷۰۰ عدد ماسک بین کارکنان، توزیع ۲۰۰ لیتر الکل بین اداره‌ها و واحدها برای ضدعفونی دفاتر و خودروها و توزیع هزار و ۶۰۰ لیتر آب ژاول برای ضدعفونی محیط‌های اداری و عملیاتی و کارگاهی در سطح این مدیریت از اقدام‌های صورت گرفته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محیط‌های کاری است.

وی گفت: همچنین پیام‌های آموزشی اچ‌اس‌یی درباره راه‌های مقابله و پیشگیری از ویروس کووید-۱۹ تهیه و توزیع و آموزش‌های حضوری به کارکنان اداری درباره راه‌های مقابله با انتشار ویروس کرونا و ضرورت رعایت اصول بهداشتی با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت ارائه شده است.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه تب‌سنجی از کارکنان اداری و برخی ادارات عملیاتی و تعمیراتی انجام می‌شود، گفت: کارکنان عملیاتی این مدیریت قبل از اعزام به مأموریت به دکل‌های حفاری و همچنین کارکنان برگشتی از دیگر استان‌ها به درمانگاه کارون برای غربالگری و تب‌سنجی معرفی می‌شوند، همچنین نیروهای عملیاتی به‌منظور اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش یافته و کارکنان با بیماری‌های زمینه‌ای و جانبازان شیمیایی به‌صورت موقت ترخیص شده‌اند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر