/
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

لزوم توجه وزیر نفت به جایگاه‌داران سوخت

یکی از جایگاه‌داران سوخت از وزیر نفت خواست که دیدگاه خود در خصوص این صنف را منعکس کند.
کد خبر : ۲۷۵۵۸
صدای مخاطب

به گزارش نبض نفت یکی از جایگاه‎داران سوخت با ارسال متن زیر خواستار توجه بیشتر وزیر محترم نفت به این صنف شد.

متن پیام ارسال شده به شرح زیر است:

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا: "خط مقدم تنها در زمان جنگ نیست، هر لحظه در بیمارستانها، در خانه‌ها، در سوپر مارکت‌ها و داروخانه‌های ماست. جایی است که کامیون‌های ما در ایستگاه‌های بنزین توقف می‌کنند و همه افرادی که در این بحران ناگزیرند تا به کار خود ادامه دهند"قهرمانان کانادا" هستند. این افراد جدا از اینکه سلامتی خود و خانواده خود را به خطر می‌اندازند، تلاش می‌کنند تا ما بهبود پیدا کنیم و جان ما را نجات می‌دهند. هر کدام از ما در برابر تهدید پیش رو مسئولیتی بر عهده داریم"

با سلام خدمت همكاران بزرگوار

آقاي جاستين ترودو جايگاه‌داران را قهرمانان كانادا ناميد. جا دارد جناب آقای بيژن زنگنه وزیر محترم نفت نیز در مورد جايگاه‌داران كه نه تنها در صف اول برخورد با ويروس منحوس كرونا هستند بلكه در اغتشاشات آبان‌ماه نیز متحمل زیان‌های زیادی شدند نظر خود را بیان کنند.


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر