/
۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

پیاده‌سازی دستورعمل‌های مقابله با کرونا در مدیریت اکتشاف

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در پیاده‌سازی دستورعمل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا پیشگام است.
کد خبر : ۲۷۶۵۸
به گزارش نبض نفت به نقل از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، چهل‌ویکمین نشست شورای مدیران اکتشاف دیروز (سه‌شنبه، ۲۶ فروردین‌ماه) با محوریت بررسی دستورعمل شماره ۳ ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید۱۹ در صنعت نفت برگزار شد.

سیدصالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در این نشست اظهار کرد: با توجه به تداوم این بیماری و همه‌گیر شدن آن، باید همه دستورعمل‌های بهداشتی با اقدام‌ها و برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تر و اختصاصی‌تر و نیز با رویکرد علمی و مغزافزاری در ستاد و پروژه‌های مدیریت اکتشاف لحاظ شود.

وی با اشاره به بخشی از عملکرد و اقدام‌های موفق مدیریت اکتشاف در سال گذشته، اهداف و برنامه‌های مدیریتی و سازمانی جدید را با تأسی از سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی شرکت ملی نفت درسال ۹۹ تشریح و نیز ظرفیت‌های اجرایی و سازمانی مدیریت اکتشاف را مثبت و خوب ارزیابی کرد.
در همین حال، علیرضا انصاری‌فرد، رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران در این نشست با تشریح نسه نهایی و علمی پیاده‌سازی دستورعمل‌های بهداشتی صادره در سطح نفت برای مقابله با کرونا، از اقدام‌های زودهنگام و منسجم مدیریت اکتشاف در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر