/
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

‫اولویت‌های کاری نفت و گاز گچساران در سال جهش تولید‬

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، اولویت‌های کاری امسال این شرکت را برشمرد.
کد خبر : ۲۷۸۴۵

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، هوشنگ صیدالی تصریح کرد: برنامه‌های عملیاتی و اجرایی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در قالب ۲۹ طرح هدف گذاری شده است که با تلاش کارکنان تا پایان سال برای به ثمر رساندن آن کوشش مضاعف خواهیم داشت.

وی گفت: پیگیری و راه‌اندازی پروژه‌های جمع‌آوری گازهای مشعل به‌منظور تامین خوراک پالایشگاه بیدبلند از برنامه‌های امسال خواهد بود که مقداری از گازهای جمع‌آوری شده برای فشارافزایی و تزریق در میادین گچساران و بی بی حکیمه مصرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: رفع نواقص و راه‌اندازی مخازن، پیگیری و تسریع در احداث پروژه‌های فرآیندی در واحدهای نمک‌زدایی، تعمیر توربین‌ها و راه‌اندازی تلمبه‌خانه نفت خام از دیگر برنامه‌های این شرکت در سال ۹۹ است.

صیدالی از تولید و ارسال مقادیر زیادی گاز مایع به پتروشیمی بندر امام در آینده نزدیک خبر داد و گفت: صنعت نفت همسو با فعالیت در جبهه اقتصادی و تولید پایدار، در خدمت‌رسانی به جامعه و مردم محیط‌های پیرامونی در حد توان و چارچوب مقررات تلاش می‌کند.

وی گفت: رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در محیط کار و تدابیر لازم برای حفظ سلامت کارکنان تا شکست کامل ویروس کرونا از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال جدید به شمار می‌رود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر