/
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

صرفه‌جویی قابل توجه با انجام سندبلاست و رنگ‌آمیزی فلولاین‌ها و شیرهای سرچاهی در منطقه سیری

معاون بازرسی فنی و خوردگی فلزات منطقه سیری گفت: با انجام سندبلاست و رنگ‌آمیزی فلولاین‌ها و شیرهای سرچاهی سکوی DPH، صرفه‌جویی 200 میلیون تومانی در منطقه سیری حاصل شد.
کد خبر : ۲۸۳۹۱
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی منطقه سیری، ابوالفضل آذربایجانی در این باره گفت: عملیات سندبلاست و رنگ‌آمیزی در سکوی DPH طبق Spec شرکت نفت فلات قاره مطابق سیستم رنگ CM-1 به پایان رسید. کارهای انجام شده شامل داربست‌بندی، ماسه‌سایی سطوح تا درجه تمیزی  استاندارد، اعمال پرایمر زینک ریچ اپوکسی با ضخامت 75 میکرون، اعمال رنگ لایه میانی اپوکسی با ضخامت 200 میکرون در دو لایه 100 میکرونی و  اعمال رنگ لایه نهایی پلیاورتان سفید  با رال 9010 با ضخامت 75 میکرون بوده است.

 وی افزود: با انجام این پروژه در حدود 300 مترمربع سطوح مختلف سکو شامل فلولاین‌ها و شیرهای سرچاهی و ... با رعایت الزامات ایمنی و  با امکانات موجود در منطقه و با تلاش بی‌وقفه واحد‌های تعمیرات ساختمانی، تعمیرات مخازن، سکوی نصر، بلاست و رنگ‌آمیزی شد.

به گفته وی، با حذف برون‌سپاری این پروژه حدود 200 میلیون تومان صرفه‌جویی شد که با توجه به فاصله 23 کیلومتری سکوی DPH نسبت به سکوی اصلی اهمیت هماهنگی و اجرای عملیات، بیشتر مشخص می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر