/
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

اعلام چگونگی ثبت سفارش فروش سهام عدالت در بانک ملی ایران

بانک ملی ایران چگونگی دریافت سفارش فروش سهام شرکت های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت را اعلام کرد.
کد خبر : ۲۸۸۵۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این عملیات که از 6 /3 /1399 آغاز شده است، کاملا غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن های بله، نشان بانک و ايوا و یا سايت بانک انجام می شود.
مشتریانی که در سامانه سهام عدالت نسبت به آزاد سازی سهام خود اقدام و شماره شبای بانک ملی ایران را به منظور عملیات بانکی معرفی کرده اند، می توانند با مراجعه به درگاه های الکترونیکی اعلام شده و وارد کردن شماره ملی و شماره شناسنامه خود، نسبت به تکمیل و تأیید فرم اقرارنامه و درخواست فروش سهام عدالت اقدام کنند.
مشتریانی که عملیات را با موفقیت انجام دهند، کد پیگیری دریافت خواهند کرد. درخواست های ثبت شده مشتریان سپس به منظور فروش به شرکت کارگزاری بانک ارسال و پس از فروش، وجوه آن به شماره شبای معرفی شده نزد بانک ملی ایران به صورت سیستمی واریز می شود.
بر اساس اطلاعات ارائه شده، تنها افرادی که تا قبل از ۳۱ اردیبهشت روش آزادسازی سهام عدالت خود را انتخاب کرده و یا شماره شبای بانکی خود را ثبت کرده یا تغییر داده‌اند، می‌توانند با مراجعه به بانک درخواست فروش بدهند.
مشمولانی که بعد از این به سامانه الکترونیکی سهام عدالت مراجعه کرده و شماره شبای بانکی خود را در سامانه ثبت یا تغییر داده‌اند و یا روش آزادسازی خود را انتخاب کرده و یا تغییری در آن ایجاد کرده اند، در این نوبت امکان ارائه درخواست فروش سهام را نخواهند داشت.
این عده می توانند پس از حدود یک هفته کاری از تاریخ اتمام مهلت انتخاب روش آزادسازی سهام عدالت (۱۷ خرداد به بعد)، به بانک مراجعه کنند.
بانک ملی ایران از عموم مشتریان درخواست کرده است به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، حتی الامکان از مراجعه به شعب خودداری کنند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر