/
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

نفت هیچ‎گونه برداشت آبی از خط‌ لوله غیزانیه نداشته است

نفت نه تنها هیچگونه برداشت آبی از خط لوله قدیمی آب غیزانیه و انشعاب‌های قدیمی آن نداشته است، بلکه تا کنون بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت ملی نفت ایران برای طرح آبرسانی غیزانیه تامین شده است.
کد خبر : ۲۹۱۵۸

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در پی طرح موضوعی مبنی بر برداشت آب از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از خط لوله قدیمی آب غیزانیه، روز گذشته (۱۸ خردادماه) با حضور نمایندگان شرکت نفت و مسئولان محلی بخش غیزانیه، از محل مورد اشاره بازدید و مشخص شد هیچ‌گونه برداشت آبی از خط لوله مذکور و انشعاب‌های قدیمی آن صورت نگرفته است. بنا بر اعلام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، انشعاب قدیمی موجود در محل نیز بیش از ۲۰ سال پیش از مدار خارج و مسدود شده‌ است.

این گزارش اضافه کرده است: از سال ۹۴ تا کنون، روزانه ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های نفت و گاز کارون و مارون در روستاهای بخش غیزانیه توزیع می‌شود. همچنین شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌ ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در راستای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی خود و تسریع در اجرای پروژه خط لوله جدید آبرسانی به روستاهای غیزانیه که از سوی آب و فاضلاب روستایی در حال اجراست، تاکنون افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال کمک مالی داشته‌اند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر