/
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه ساری کلید خورد

مدیر شرکت ملی پخش منطقه ساری گفت: توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه ساری با استفاده از زیرساخت بانکی از یکم شهریورماه آغاز شد.
کد خبر : ۳۰۹۵۵
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب پور اعلام کرد: با توجه به مصوبه‌های کمیته طرح و نظارت و کنترل توزیع سوخت ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دریافت فرآورده‌های نفتی پس از این با ثبت‌نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) قابل انجام است.

وی تاکید کرد: این طرح از ماه‌های گذشته به صورت پایلوت در تعدادی از استان‌های کشور انجام و در ماه جاری به صورت کامل اجرایی می‌شود، اجرای این طرح در مازندران از یکم شهریور آغاز می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: با اجرایی شدن این طرح در مازندران مصرف‌کنندگان به صورت الکترونیکی در سدف سهمیه خود را دریافت می‌کنند.

رجب پور کاهش مراجعه ارباب رجوع به نواحی تابعه و ساماندهی و نظارت الکترونیکی را از مزایای این طرح دانست و افزود: زمینه‌سازی لازم ازسوی منطقه و مدیران شرکت‌های گاز مایع فعال در سطح این منطقه از جمله تهیه اطلاعات هویتی عوامل توزیع، اطلاع‌رسانی به اداره‌ها و سازمان‌های ذیربط استانی و آگاهی بخشی به مردم تا پیش از زمان اجرا، از اولویت‌های این طرح است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر