/
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

آمریکا ۵۸ درصد از تولید نفت خلیج مکزیک را به خاطر تهدید طوفان تعطیل کرد

شرکت های انرژی آمریکا ۵۷.۶ درصد معادل ۱.۰۷ میلیون بشکه در روز از تولید نفت خام دریایی و ۴۴.۶ درصد معادل ۱۲۰۵ میلیون فوت مکعب در روز از تولید گاز طبیعی را در خلیج مکزیک آمریکا به خاطر تهدید طوفانهای گرمسیری مارکو و لائورا تعطیل کردند.
کد خبر : ۳۱۰۰۸
به گزارش نبض نفت به نقل از رویترز، شرکت های انرژی آمریکا 57.6 درصد معادل 1.07 میلیون بشکه در روز از تولید نفت خام دریایی را در خلیج مکزیک آمریکا به خاطر تهدید طوفانهای گرمسیری مارکو و لائورا تعطیل کردند.

 بر اساس اعلام دفتر فدرال ایمنی و حفاظت از محیط زیست آمریکا، تولید 44.6 درصد معادل 1205 میلیون فوت مکعب در روز گاز طبیعی هم قبل از رسیدن این طوفان ها متوقف شده است.

کارگران در 114 سکوی تولیدی از 643 سکوی مستقر در خلیج مکزیک که دارای نیروی انسانی هستند، تخلیه شده اند.

 طوفانهای مارکو و لائورا در اواسط هفته تبدیل به تندبادهایی می‌شوند که بارش زیادی در طول گالف کوست مرکزی به دنبال خواهند داشت. همزمان شدن دو طوفان بزرگ در این خلیج بسیار نادر بوده و باعث نگرانی جوامع ساحلی شده است. هواشناسان پیش‌بینی می‌کنند هر کدام از این طوفان ها به یک تند باد بزرگ تبدیل شده و منطقه وسیعی از گالف کوست را در بر بگیرند.

 خلیج مکزیک 17 درصد از کل تولید نفت و 5 درصد از کل تولید گاز طبیعی آمریکا را در اختیار دارد و 45 درصد از ظرفیت پالایش نفت آمریکا را هم در بر گرفته است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر