/
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

گودال تبخیر در مرکز جمع‌آوری گاز آغار حفر می‌شود

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با هدف پیشگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی و تثبیت جایگاه خود به‌عنوان صنعت برگزیده سبز، گودال تبخیری به وسعت ۱۶ هزار متر مربع در مجموعه تسهیلات مرکزی جمع‌آوری گاز (ACF) ناحیه آغار حفر می‌کند.
کد خبر : ۳۱۰۵۱
به گزارش نبض نفت به نقل ازشرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، سیدمحمود میرباقری، مدیر عملیات این شرکت گفت: عملیات احداث گودال تبخیر ناحیه آغار واقع در منطقه عملیاتی آغار و دالان از اوایل خردادماه امسال آغاز شد و با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه پوشش داخلی این گودال از جنس ژئوممبران و ژئوتکستال است، افزود: با راه‌اندازی این گودال تبخیر، شرکت زاگرس جنوبی همچنان جایگاه خود را به‌عنوان یک شرکت سبز حفظ خواهد کرد.

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اظهار کرد: منطقه عملیاتی آغار و دالان پیش از این به دلیل اهتمام به کاهش و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از بهره‌برداری گاز، لوح صنعت سبز کشور را از نوزدهمین همایش ملی صنعت سبز کشور دریافت کرده است.

منطقه عملیاتی آغار، دالان، دی و سفید زاخور یکی از مناطق پنجگانه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در حوزه جغرافیایی شهرستان‌های فراشبند، فیروزآباد و قیر و کارزین در استان فارس قرار دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر