/
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
خبر خوش نبض نفت برای ارکان ثالثی‌های پالایشگاه آبادان:

طرح طبقه‌بندی مشاغل در پالایشگاه آبادان کلید خورد

بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه روز گذشته مسئولان پالایشگاه آبادان طرح طبقه‌بندی مشاغل برای نیروهای ارکان ثالث این پالایشگاه به زودی اجرایی می‌شود.
کد خبر : ۳۱۰۷۳
طرح طبقه‌بندی مشاغل در پالایشگاه آبادان کلید خورد
به گزارش نبض نفت مشروح این مذاکرات که توسط سید یاسین توانی و حبیب حمیدپور به رشته تحریر درآمده تقدیم مخاطبان عزیز می‌شود.

جلسه امروز با حضور مهندس امین مدیر عامل محترم پالایشگاه آبادان و دکتر شریفی مدیر منابع انسانی پالایشگاه و دکتر قیم و مهندس مرزوقپور از پالایشگاه آبادان و خانم قویدل معاونت امور پیمان‌های شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران و آقای صدیقی مجری طرح طبقه‌بندی مشاغل وزارت نفت و شرکت مشاور طرح در سالن جلسات امور اداری برگزار شد.

این جلسه با صحبت‌های مهندس امین و خوشامدگویی و ابراز امیدواری در بهبود معیشت کارگران ارکان ثالث افتتاح شد و با ارائه گزارشی از آقای صدیقی، وضعیت قبلی و جدید اجرای طرح طبقه‌بندی دنبال شد.

جلسه تا ساعت ۲۰ (۸ شب) ادامه یافت که حاصل آن نتایج زیر بود که به استحضار شما دوستان گرامی می‌رسد.

نحوه احصا مشاغل در پالایشگاه آبادان و مستندات مدارک تحصیلی و سوابق بیمه کارکنان که به همت شما جمع آوری شده بود مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه مورد قبول ضمنی کارگروه قرار گرفت.

قرارداد شرکت مشاور طرح با مساعدت مدیر عامل محترم پالایشگاه آبادان به نتیجه رسید و مشکلات مربوطه برطرف شد.

در جلسه‌ای جانبی مهندس امین و خانم قویدل در مورد مشکلات قرارداد، سود و هزینه مدیریتی تعمیرات دستگاه‌های ثابت و کارگاه مرکزی برگزار کردند که خانم قویدل قول دادند هرچه سریعتر این مشکلات را برطرف کرده و این پیمان‌ها به سرانجام برسد و تاکید کردند که جای هیچ گونه نگرانی نیست.

در همین جلسه بحث کارگران مقاطع کار پالایشگاه برای اضافه شدن به پیمان‌های مستمر نیز مطرح شد که خوشبختانه در حال پیگیری است و در اسرع وقت طبق قوانین گذاشته شده توسط معاونت انسانی پالایش و پخش این کارگران نیز ضمن اضافه شدن، طرح طبقه‌بندی مشاغل نیز همزمان برای آنها اجرایی خواهد شد.

برای برآورد مالی طرح نیاز به یکسری اطلاعات واریزی مزد کارگران بود که بدلیل نبود اطلاعات کافی مقرر شد تا ده روز آینده این اطلاعات به سامانه اضافه شود و کار سامانه پیمانکاری به اتمام خواهد رسید.

در مورد بک پی طرح طبقه‌بندی مشاغل نیز خواسته کارگران توسط نمایندگان کارگری که همان از فروردین امسال می‌باشد به اطلاع کارگروه رسید و انشاالله که در صورت موافقت وزیر پرداخت خواهد شد.

جلسه کاملاً مثبت بود و هم اعضای مدیریت پالایش و پخش و هم مدیر عامل محترم پالایشگاه کاملآ در جهت اجرای سریع‌تر طرح طبقه‌بندی همسو بودند که جای بسی خوشحالی دارد.

در نهایت از صبر و شکیبایی شما همکاران و اینکه ما را در لحظات سخت پشتیبانی نمودید متشکریم و امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم شیرینی رضایت شما عزیزان را با دیدن مبالغ طرح طبقهبندی در فیش حقوقی و بیمه تکمیلی را در چهره شما عزیزان ببینیم.

سید یاسین توانی

حبیب حمیدپور

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر