/
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز:

كيفيت خدمات، پايه و اساس افزايش رضايتمندي است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در نشست هم انديشي با مسئولين شركت هاي پيمانكاري، ارتقاء كيفيت ارائه خدمات به مردم را راهكاري سازنده در سير صعودي رضايتمندي اعلام كرد.
کد خبر : ۳۱۴۷۵
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شرکت ملی گاز ایران، فيروز خدايي با بیان این مطلب، بر تعامل و مشاركت بيشتر پيمانكاران با سازمان تاكيد كرد و گفت: هر چه تعامل، مشاركت و همكاري پيمانكاران با مسئولين منطقه، راهبردي، موثرتر و شفاف‌تر باشد، حل مسايل و مشكلات احتمالي راحت‌تر خواهد بود و زمينه براي بهبود مستمر و نتيجه كيفي هموارتر می‌شود.

خدايي به اهميت بحث تعالي سازماني و الزامات آن در راستاي رعايت حقوق ذي نفعان اشاره كرد و افزود: بايد تمامي همكاران و پيمانكاران از محدوده زماني به نحو احسن استفاده كرده و با مديريت صحيح خود، موانع و مشكلات را بر اساس سياست گذاري كلان شركت ملي گاز در چارچوب مفاد پيمان، حل و فصل کنند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران با بيان اين كه تمامي پيمانكاران، ذي نفعان ما محسوب مي شوند، اظهار داشت: اين منطقه از اعتبار و جايگاه بسيار والايي در كشور برخوردار بوده و حفظ و ارتقاء اين ارزش با تعامل و همكاري سازنده پيمانكاران و عوامل اجرايي ميسر خواهد شد، پس بايستي كيفيت خدمات به مردم ارتقاء يافته تا ميزان رضايتمندي نيز سير صعودي داشته باشد.

وي در پایان سخنانش، به پيمانكاران توصيه كرد، براي ارایه عملكرد بهتر، لازم است استانداردهاي لازم و الزامات HSE را در اجراي فرآيندهاي سازماني به كار گرفته و به موضوعاتي همچون اعتماد سازي، حضور مستمر مديران شركت هاي پيمانكاري در محل ارائه خدمات، دقت و سرعت در ارایه خدمات، ارتقاء سلامت اداري و در نهايت پرداخت بموقع حق و حقوق پرسنل توجه ويژه به عمل آيد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر