/
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
سیده نیلوفر موسوی، مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت فنی و مهندسی آتبین ایستا در گفتگو با نبض نفت مطرح کرد:

دولت باید برای تولیدکنندگان یارانه در نظر بگیرد

مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت فنی و مهندسی آتبین ایستا پیشنهاد می‌دهد که برای حمایت از تولیدکنندگان در شرایط کنونی کشور دولت باید یارانه ویژه‌ای به آنها بدهد.
کد خبر : ۳۱۸۰۲
دولت باید برای تولیدکنندگان یارانه در نظر بگیرد

سیده نیلوفر موسوی، مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت فنی و مهندسی آتبین ایستا و مسئول تحقیق و توسعه این مجموعه ضمن حضور در پایگاه خبری نبض نفت و در یک گفتگوی کوتاه با خبرنگار ما گفت: در رشته مهندسی مکانیک، مقطع کارشناسی ارشد و همچنین در رشته حقوق، مقطع کارشناسی تحصیل کرده‌ام.

وی در خصوص سازندگان تایید شده از سوی وزارت نفت تاکید کرد: جهت خرید تمامی شرکت ها باید تابع سازندگانی باشند که مورد تایید وزارت نفت هستند و در وندور‌لیست شرکت نفت قرار دارند. ولی این موضوع صورت نمیپذیرد و اجازه خرید از شرکت های خصوصی و بعضا خارجی داده می شود.

مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت فنی و مهندسی آتبین ایستا، ضمن اشاره به لزوم حمایت بیشتر دولت از تولیدکنندگان تصریح کرد: دولت باید از تولیدکنندگان حمایت و بر آنها نظارت بیشتری داشته باشد تا آنها براساس توانمندی خود وارد این حوزه شوند. همچنین با افزایش تعرفه گمرک باعث شوند که شرایط برای وارد‌کنندگان مقرون به‌صرفه نباشد. همچنین دولت باید برای تسهیلاتی که به تولیدکنندگان داده می‌شود یارانه ویژه در نظر بگیرد تا شرایط استفاده از آن آسان باشد.

وی در خصوص اقدام مثبت دولت در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم دولت اعطای امتیازات ویژه به شرکت‌های دانش بنیان است ولی شرایط اخذ آن دشوار است و باید مسیر برای دانش بنیان شدن سازندگان داخلی هموار گردد.

موسوی میزان رضایت خود از وزارت نفت را ۶۰ درصد اعلام کرد و تاکید کرد: زمان شروع تحریم‌ها بسیاری از تولیدکنندگان به پشتوانه صنعت نفت موفق به تولید محصولاتی شدند که قبل از آن در ایران تولید نمی‌شد که این امر موجب پیشرفت زیادی در این حوزه شد


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر