/
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

انتخاب وزارت نفت به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهيد رجايي

وزارت نفت مشتمل بر شرکت ملی گاز ایران به همراه سه شرکت اصلی برای دومین سال متوالی به عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی برگزیده شدند.
کد خبر : ۳۲۰۹۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملي گاز ايران، مجيد كشاورز، مدير مهندسي ساختار و دبير كميسيون مديريت بهره‌وري شرکت ملی گاز ایران با اعلام این خبر، اظهار كرد: این انتخاب بر اساس تحقق اهداف دوساله برنامه جامع اصلاح نظام اداری و منتخب دفتر رئیس‌جمهوری با معیارهای ابلاغی رئیس‌جمهوری، اعلام شده است.

وی افزود: از ابتداي سال 1397 مسئوليت ارزيابي عملكرد برش ملي شركت ملي گاز ايران به مديريت مهندسي ساختار واگذار شد و اين مديريت در قالب كار تيمي با مديريت ها و امور مستقل ستادي مرتبط، ازجمله؛ مديريت‌هاي برنامه‌ريزي تلفيقي، هماهنگي و نظارت بر توليد، هماهنگي امور گازرساني، توسعه منابع انساني، پژوهش و فناوري، فناوري اطلاعات و ارتباطات، مالي و امور مستقل ستادي بازرسي و پاسخگويي به شكايات، تخصصي بازرگاني و شركت انتقال گاز ايران اين مهم را در سال هاي 1397 و 1398 انجام داد كه با توفيق الهي در هر دوسال به عنوان دستگاه اجرايي برتر از سوي سازمان اداري و استخدامي كشور انتخاب و توسط شخص رئيس جمهور تقديرنامه دريافت کرد.

كشاورز اهم مواردي كه منجر به كسب اين موفقيت شد را همكاري مناسب متوليان محورهاي ابلاغي در قالب كار تيمي با برگزاري  29 جلسه كارشناسي و مديريتي و بازديدهاي ميداني ازجمله؛ بازديد از سامانه مديريت عملكرد شركت گاز استان تهران، ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران و  برخي از مناطق عمليات انتقال گاز عنوان کرد و گفت: این امر به همراه تيم ارزياب سازمان اداري و استخدامي كشور و اداره كل تشكيلات، روش ها و تعالي سازماني در طول دو سال گذشته انجام شد و تيم ارزياب را از نزديك با تلاش همكاران عملياتي شركت ملي گاز ایران آشنا کرد.

وی اظهار اميدواري كرد: اين موفقيت با همكاري كليه همكاران سخت كوش و متعهد شركت ملي گاز ايران در ارزيابي عملكرد برش ملي 1399 براي سومين بار متوالي تكرار شود.

بنا بر این گزارش، دستگاه‌های اجرایی کشور سالانه بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی می‌شوند و از دستگاه‌های برتر در هفته دولت با حضور رئیس جمهوری و دیگر مقام‌ها در قالب جشنواره شهید رجایی قدردانی می‌شود که امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و به‌منظور رعایت مصوبه‌های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم‌ها و تجمعات، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی لغو شد.

براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه‌های برگزیده جشنواره شهید رجایی، امسال، وزارت نیرو، دستگاه برگزیده از نظر رشد عملکرد نسبت به پارسال،  وزارتخانه‌های نفت و ارتباطات، دستگاه برگزیده بر اساس تحقق اهداف دوساله برنامه جامع اصلاح نظام اداری و وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، کشور و وزارت بهداشت به‌عنوان دستگاه منتخب دفتر رئیس‌جمهوری معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور، سازمان بنادر و دریانورد و شرکت تولید نیروی برق حرارتی، سازمان‌های برگزیده به لحاظ رشد عملکرد نسبت به سال پیش و گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان سازمان وابسته برگزیده در بعد شاخص‌های اختصاصی انتخاب شدند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر